@spire skriver:
Hej!
Hvor er det kedeligt at læse.. 
Står lidt i samme situation.. Skal føde til februar, men faderen er en spasser gange 10, og jeg frygter SÅ meget at han nægter at anerkende sig faderskabet, til trods for at vi har talt om det mange gange og han har LOVET at underskrive papirerne.. Ville simpelthen ikke kunne bære at min lille datter skal udsættes for alt det unødvendige stikkeri, bare pga ham..! De dumme mænd altså!
Føler med dig, og håber virkelig i klarer den.. 
Mange
herfra
@spire 32+4
Forstår kun for godt hvordan du har det.
Jeg har en lille datter på knap 3 mdr. Jeg valgte at beholde hende, da jeg fandt ud af jeg var gravid. Og hendes fars reation gik fra at ville være med hele vejen, til at ville have fuld forældremyndighed, til intet at ville have med hende at gøre, så at ville være med hele vejen, til ikke at ville have noget med hende at gøre, så 4 mdr før termin kom den store "dybe" undskyldning- nu var han klar og ville være der både for mig og hende og ville skabe en familie sammen, hvilket holdt ved indtil en måned før termin, hvor han igen vendte 180 og erklærede han ikke var klar.
Jeg skrev en besked en måned efter termin og godt to uger efter fødslen om han ville se et billede, da jeg intet havde hørt fra ham. Men fik beskeden at han ikke var interesseret; han skulle videre med sit liv! Siden har der ikke været kontakt.
Går med en evig indre uro- hvad bliver det næste?
Papirerne til statsforvaltningen blev sendt i starten af december, men har stadig intet hørt, har i nogle erfaringer omkring hvor længe sådan noget tager, og hvad jeg kan forvente i forbindelse med faderskabssag og evt test?
-Tina
Anmeld