Tut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Susan1978

hvordan går det i det lille hjem?

synes jeg læste på FB at Nana havde fået MØB? 

og hvordan med hendes mave ?

stort knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Tut

Hej Susan,

Hvor er der sødt af dig at spørge

Ja, Nana har fået MØB.    Natten til søndag skreg hun hele tiden (og hun siger normalt ikke en lyd) og gad ingen ting, ville hverken spise eller sove. Så vi tog hendes temp. som var 37,9. så vi ringede til vagtlægen, som gerne ville se os. Da Nana og jeg kom derud, sagde lægen bare at hun var rød i ørerne men at det ikke var møb. Så vi blev sendt hjem igen og fik at vide at vi skulle komme igen hvis feberen steg. Så vi tog hjem og hun fik en lille lur, men da hun vågnede igen var hendes temp 38,3.. Så vi ringede igen til vagtlægen, som ville se og igen. Da vi kom derud (på herlev hospital) blev vi sendt videre til Gentofte, da herlev ik har en børne afd. På gentofte blev hun undersøgt og fik konstateret MØB, og fik så lidt panodil, og så blev vi i et par timer til obs og måtte så tage hjem. Så nu er hun på pencilin.

Hendes mave er der kommet lidt gang i igen.  Hvad det var der hjalp ved jeg ikke, for vi har prøvet så meget. Men min egen intuition siger at det var sveskesaften som vi blandede i noget mme.

Igår da vi var til 5 ugers undersøgelse (hun er 6 uger i morgen) blev hun vejet til 4410g, hvilket var alt for lidt sagde lægen, da hun vejede 4034g ved fødslen så det er kun 380g hun har taget på siden hun blev født. Men lægen kunne heller ikke sige hvad vi skulle gøre anderledes, da hun synes vi gjorde alt det rigtige. Frustrerende.

Nå men i dag malker jeg ud, og så får hun det på flaske, så vi ved hvor meget hun får, så må vi prøve at holde øje med det på den måde i et par dage.

Hvordan er sne-situationen nede på sydhavs-ø'erne? Er i helt sneet inde? Det er nogle vilde billeder jeg ser i nyhederne.

Her er lige lidt billeder af tulle-bebse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2010

Joan ( Smallie )

Åhhh tut hvor er hun bare dejlig. De øjne der kan da lige få enhver til at smelte

Jeg er ked af at høre hun har fået møb men jo godt det blev opdaget.

Men det er ikke meget hun har taget på men det ser jo ud til hun trives alligevel, for lækker det ser hun godt nok ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.