Nå, Bacon... er der kommet svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2008

Siber

Mebach skriver:

Arj altså.... :$
TAK skal I da rigtignok have.

Til Jer som ikke ved hvad det er jeg har bestået, så er det sundhedsfagseksamen, hvor jeg har skrevet en opgave, om Udviklingshæmmede & Livskvalitet - pædagogens rolle ifht. udviklingshæmmedes livskvalitet.

Næste eksamen er psykologi, hvor jeg skal skrive en synops, som så skal forsvares mundtligt.

Tillykke tillykke. Ja jeg kan ikke engang huske hvornår det var jeg selv blev færdig som gog, Men jeg husker tydeligt min skræk for den skriftlige eksamen, og så fik jeg sku 11 (ja det hed det den gang)

Men tillykke til dig
Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

Lene76

Mebach skriver:

Til Jer som ikke ved hvad det er jeg har bestået, så er det sundhedsfagseksamen, hvor jeg har skrevet en opgave, om Udviklingshæmmede & Livskvalitet - pædagogens rolle ifht. udviklingshæmmedes livskvalitet.

Næste eksamen er psykologi, hvor jeg skal skrive en synops, som så skal forsvares mundtligt.

Ja tillykke med opgaven, dejligt så er den overstået.... og den næste klare du da til en 12 ik;) for hvis du ska forsvare den mundligt så kan du da kun få topkarakter....:D endnu engang tillykke.(C)

Anmeld

1. maj 2008

Nadi

Mebach skriver:

TILLYKKE :D Det har jeg også en kammerat der har skrevet om, men det var da jeg var gravid han skrev om det. Så han er nok et semester over dig (?)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.