Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er også frisk - bor mellem Slagelse og Sorø. Jeg venter mit andet barn.. har termin 6. april. Har en datter på halvandet. Følger lige med angående tid og sted.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinbidderen skriver: ja det syntes jeg er en god ide det ville være hyggeligt.. nej vi er ikke blevet enig om en dag i feb i nu men regner med det bliver i starten på mådnen staves men ved ik hva folk helst vil en hverdag eller en lørdag, hvis det er en hverdag tager jeg bare fri fra skolen og valdemar fra dagpleje..
ja det syntes jeg er en god ide det ville være hyggeligt.. nej vi er ikke blevet enig om en dag i feb i nu men regner med det bliver i starten på mådnen staves men ved ik hva folk helst vil en hverdag eller en lørdag, hvis det er en hverdag tager jeg bare fri fra skolen og valdemar fra dagpleje..
okey, jamen altså det ville passe bedst en weekend, må jeg ærligt indrømme.. men ved ikk med jer andre?
ok men så må vi om der er ngen der osse kan i weekender...
Smukkert skriver: Vræææl Dårlig ide at du flytter ! Han skulle komme til jylland istedet Har du planer om at bo derovre hele tiden ?
Vræææl Dårlig ide at du flytter ! Han skulle komme til jylland istedet Har du planer om at bo derovre hele tiden ?
Nej regner med at vi flytter tilbage til sommer 2011 ca
Men kommer nok tit til Jylland alligvel søde
Sesse89 skriver: Nej regner med at vi flytter tilbage til sommer 2011 ca Men kommer nok tit til Jylland alligvel søde
Smukkert skriver: Ej hvor godt Noah skal jo lege med jeres baby
Ej hvor godt Noah skal jo lege med jeres baby
Ja han skal så..
Kan være at han får sig en lille kæreste hvis vi venter os en lille pige
Det får vi nemlig at vide den 28 Håber jeg da
Sesse89 skriver: Ja han skal så.. Kan være at han får sig en lille kæreste hvis vi venter os en lille pige Det får vi nemlig at vide den 28 Håber jeg da
Smukkert skriver: Jeg gætter på en dreng ...
Jeg gætter på en dreng ...
Vi gætter på en pige pga alle mine fornemmelser og tanker Mit hovede går ikk rigtig med til at det er en dreng
Sesse89 skriver: Vi gætter på en pige pga alle mine fornemmelser og tanker Mit hovede går ikk rigtig med til at det er en dreng
Jeg skriver ihvertfald og hvis vi ikk kan se det er jeg stædig over for kæresten og vil have en kønsscanning
Ja vi har lagt os fast på en til hver køn men de bliver hemmelig holdt indtil vi kender kønnet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128