Mødes med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg er også frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

grinbidderen

nej hvor er det bare super dejligt at vi bliver en masse der kan mødes. er der nogen der ville kunne ligge hus/lejlighed til hvis det skulle være så kunne vi hver i sær tage noget med og hvis der ikke er nogen der ville kunne så mødes vi bare i vest-sjællands centret..

ej det bliver bare så hyggeligt..

henriette tager du de 2 mindste med søde bare så valdemar havde en af lege med og jeg hjælper gerne med den smukke tobby og selvføllig osse victoria..??

Anmeld

10. januar 2010

grinbidderen

lige et spørgsmål mere hvem tager børn med og hvor gamle er de??

Anmeld

10. januar 2010

Sesse89

Jeg ku evt godt ligge lejlighed til men det er noget jeg li skal have vendt med kæresten når vi er flyttet og jeg sådan ca ved hvordan dagene og alting kommer til og hænge sammen

Anmeld

10. januar 2010

grinbidderen

Sesse89 skriver:

Jeg ku evt godt ligge lejlighed til men det er noget jeg li skal have vendt med kæresten når vi er flyttet og jeg sådan ca ved hvordan dagene og alting kommer til og hænge sammen

ok det må du lige spørger ham om hvis det er og det ville passe mig godt det er jo tæt på

Anmeld

10. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Jeg er altså super frisk

men syntes nu det ligger lidt langt væk hehe.. Så må vi håber der blir sagt ja fra kæresten .. jeg ville gerne ligge hus til, men bor som sagt på frederiksberg, så det er nok langt for jer andre..

Og min pige er 1mdr nu så en lille pjevs jeg kommer med

Anmeld

10. januar 2010

Smukkert

Vræææl Dårlig ide at du flytter ! Han skulle komme til jylland istedet
Har du planer om at bo derovre hele tiden ?

Anmeld

10. januar 2010

grinbidderen

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Jeg er altså super frisk

men syntes nu det ligger lidt langt væk hehe.. Så må vi håber der blir sagt ja fra kæresten .. jeg ville gerne ligge hus til, men bor som sagt på frederiksberg, så det er nok langt for jer andre..

Og min pige er 1mdr nu så en lille pjevs jeg kommer med

det tager ikke så langt tid fra kbh og til slagelse du skal bare have toget fra hovedebanen til slagelse station det tager ca 1 time det gør jeg tit da jeg selv boede i kbh før jeg mødte min mand så nu tager jeg toget for at besøge venner og familie og tiden er hurtig overstået så syntes du skulle komme en tur til vestsjælland det ville være dejligt at se dig og din lille baby..

Anmeld

11. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

grinbidderen skriver:

det tager ikke så langt tid fra kbh og til slagelse du skal bare have toget fra hovedebanen til slagelse station det tager ca 1 time det gør jeg tit da jeg selv boede i kbh før jeg mødte min mand så nu tager jeg toget for at besøge venner og familie og tiden er hurtig overstået så syntes du skulle komme en tur til vestsjælland det ville være dejligt at se dig og din lille baby..

ja okey, det lyder jo ikke helt uoverskueligt

så vil jeg meget gerne med, også så jeg kan se de skønner tøsser jeg skriver med her inde men havde i sat en dato?

Anmeld

11. januar 2010

grinbidderen

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja okey, det lyder jo ikke helt uoverskueligt

så vil jeg meget gerne med, også så jeg kan se de skønner tøsser jeg skriver med her inde men havde i sat en dato?

ja det syntes jeg er en god ide det ville være hyggeligt.. nej vi er ikke blevet enig om en dag i feb i nu men regner med det bliver i starten på mådnen staves men ved ik hva folk helst vil en hverdag eller en lørdag, hvis det er en hverdag tager jeg bare fri fra skolen og valdemar fra dagpleje..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.