tynen - i have had a dream...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

heaven

ååååhhhha - har siddet tænkt på om jeg skulle fortælle det, eller om det skulle være en af de der ting man bare holder for sig selv.... - særligt når man egentlig ikke "kender" dig, hvis du forstå....

but here goes - jeg har simpelthen drømt om dig i nat!!! nemlig ja.

Er det ikke noget med du ikke liiige har verdens største barm - - ikke at du behøver at svare, hehe

I hvert fald drømte jeg at vi skulle udveksle numre  - du havde nemlig vundet i lotto og havde fået bryster.... så du skulle købe nogle af mine gamle bh`er (str 85 e, that is )..... så ved du det, hehe....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Kaufie

Tyd dén......

Anmeld

4. januar 2010

Tynen

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!
Fårk, hvor godt!

Jamen hvis vi engang vinder i Lotto og jeg skal have frisket abebarmen op, så smider jeg dig lige en PB

Det er egentlig mærkeligt at man drømmer om folk "man ikke kender".
Har engang drømt om Loggi og for nylig om BM... Tror du så man har for lidt at gå op i?!

Anmeld

4. januar 2010

heaven

Tynen skriver:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!
Fårk, hvor godt!

Jamen hvis vi engang vinder i Lotto og jeg skal have frisket abebarmen op, så smider jeg dig lige en PB

Det er egentlig mærkeligt at man drømmer om folk "man ikke kender".
Har engang drømt om Loggi og for nylig om BM... Tror du så man har for lidt at gå op i?!

hehe, jamen det bliver jo spændende om der en dag er post.....

men hold kæft, hvor kommer sådan et koncept fra i en drøm?? kunne forstå hvis jeg drømte noget med at vi mødtes til et træf eller noget?? men en drøm om bryster - jaja........... kan sgu godt ske man ikke har nok input i sit liv....

Jannie

Anmeld

4. januar 2010

Tynen

heaven skriver:

hehe, jamen det bliver jo spændende om der en dag er post.....

men hold kæft, hvor kommer sådan et koncept fra i en drøm?? kunne forstå hvis jeg drømte noget med at vi mødtes til et træf eller noget?? men en drøm om bryster - jaja........... kan sgu godt ske man ikke har nok input i sit liv....

Jannie

Måske vi skulle ringe til hende clairvoyanten i Ude&Hjemme og høre om der er en mening med galskaben?!

Anmeld

4. januar 2010

Tynen

NEJ VENT SGU DA!!

Det er da et tegn på at jeg skal spille Lotto i denne uge!!!!!!!

Anmeld

4. januar 2010

heaven

Tynen skriver:

NEJ VENT SGU DA!!

Det er da et tegn på at jeg skal spille Lotto i denne uge!!!!!!!

så deler vi dæleme gevinsten - og så får du en bh eller 2 med i købet... hehe....

Jannie - med fornyet abonnement på u&h

Anmeld

4. januar 2010

Tynen

heaven skriver:

så deler vi dæleme gevinsten - og så får du en bh eller 2 med i købet... hehe....

Jannie - med fornyet abonnement på u&h

Seriøst! Jeg gør det sgu!
For første gang i mit liv vil jeg gå ned og købe mig en Lotto..

Det kunne være så skummelt hvis der var noget på den  - Så giver jeg sgu en cola når du skal aflevere BHérne

Anmeld

4. januar 2010

heaven

Tynen skriver:

Seriøst! Jeg gør det sgu!
For første gang i mit liv vil jeg gå ned og købe mig en Lotto..

Det kunne være så skummelt hvis der var noget på den  - Så giver jeg sgu en cola når du skal aflevere BHérne

hehe, det lyder sgu som en plan.... så vil jeg da krydse hehe - åndsvage drøm..... ved allerede hvilke bh`er det skulle være!!!!!!

Jannie - kan godt lide cola

Anmeld

5. januar 2010

Muffinmus

har du købt den???? det må vel være onsdags lottoen eller hvad??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.