Nysgerrig (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Jeg er sammen med en anden malou's far . og malou ser ikke sin rigtige far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Vingummien

dorthemus skriver:

Ja vildt spændende...kan næsten ikke vente

Er det anonym doner?

Anmeld

4. januar 2010

HelleBelle

heaven skriver:

er sammen med faren ( på 12 år)....

uha det var en ung far

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

HelleBelle skriver:

uha det var en ung far

Hehe

Anmeld

4. januar 2010

MoarTNoah

suanne85 skriver:

Haha så bliver jeg sgu smidt ud 'bare lige et sidste snif'

Uh duften af baby er bare fantastisk, men den forsvindwer lidt når knægten er 17 mdr hehe.

Hvor bor du henne af? Pas nu på jeg ikke tager dig på ordet

Hehe.. ku snildt se min mors blik hvis en fremmed kom ind og begyndte at sniffe til den lille.. griner..Og JA så ville du hurtigt ryge ud igen.. griner!

hvis det tager 17 måneder før duften forsvinder er der jo masser tid til at sniffe løs.. hehe..

Vi bor i Auning, hvis du ved hvor det ligger henne.. 15km mod grenå fra Randers af ...

åh åååh.. nu tør jeg næsten ikke skrive herinde når jeg har fået ham. hehe.. så bliver vi jo bare sniffer stalket.. LOL

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

KatrineR skriver:

Hehe.. ku snildt se min mors blik hvis en fremmed kom ind og begyndte at sniffe til den lille.. griner..Og JA så ville du hurtigt ryge ud igen.. griner!

hvis det tager 17 måneder før duften forsvinder er der jo masser tid til at sniffe løs.. hehe..

Vi bor i Auning, hvis du ved hvor det ligger henne.. 15km mod grenå fra Randers af ...

åh åååh.. nu tør jeg næsten ikke skrive herinde når jeg har fået ham. hehe.. så bliver vi jo bare sniffer stalket.. LOL

Hehe ja det kunne nemt ske

Jeps ved jeg godt hvor er, har tit kørt igennem  og været der et par gange i de unge dage

Anmeld

4. januar 2010

MoarTNoah

suanne85 skriver:

Hehe ja det kunne nemt ske

Jeps ved jeg godt hvor er, har tit kørt igennem  og været der et par gange i de unge dage

PPFFFT.. ej altså, du er kun 2 år ældre end mig, du da stadig ung og fuld af liv .. wuhuu.. hehe

Anmeld

4. januar 2010

DK

Jeg er ikke sammen med barnets far, men bor sammen med "ny" kæreste, vi har været sammen i 4 år. Kirstine ser sin far hver anden weekend.

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

KatrineR skriver:

PPFFFT.. ej altså, du er kun 2 år ældre end mig, du da stadig ung og fuld af liv .. wuhuu.. hehe

Bare vent til du får en unge Men så er du jo også ved at være lidt halv gammel

Anmeld

4. januar 2010

millesofie

jeg høre under den sidste, da min lille prinsesse er kommet til verden med hjælp fra en donar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.