Nysgerrig (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

vores forhold går op og ned, men i øjeblikket går det okay... han skal bare hjælpe lidt mere til med oprydningen og barn.. smiler

Hva er det her du bor hehe, ej det er gas.

Her har vi også vores ture, og med samme problem. Måske det høre med til mænd... Men du skal bare tage ham hårdt i nakken og vise du mener sagerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Vingummien

vatten skriver:

Hehe ja, et eller andet skal man jo kalde ham. Og hvis jeg kalder ham "donor", så tror folk jo, at Mathias er lavet som donorbarn på en klinik

Lidt indviklet

Ja, så acceptere jeg bio-ting

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

suanne85 skriver:

Hva er det her du bor hehe, ej det er gas.

Her har vi også vores ture, og med samme problem. Måske det høre med til mænd... Men du skal bare tage ham hårdt i nakken og vise du mener sagerne

ja det fik jeg osse gjort i starten af dec hvor vi så har givet det en chrance mere og det har gået ok lige siden så det er skønt..

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

ja det fik jeg osse gjort i starten af dec hvor vi så har givet det en chrance mere og det har gået ok lige siden så det er skønt..

Ej hvor sjovt... Eller er det jo ik men var også i starten af december vi havde en tur og vi gav det en chance osv og har også kørt fint siden

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

suanne85 skriver:

Ej hvor sjovt... Eller er det jo ik men var også i starten af december vi havde en tur og vi gav det en chance osv og har også kørt fint siden

det er da lidt pusigt at det er det samme ved jer og at det så osse var i dec det gik galt... hmm samme mand.. ej griner-.

Anmeld

4. januar 2010

MoarTNoah

suanne85 skriver:

Godt spørgsmål så høre du under bor med faren

Jeg hører under samme kategori, vi venter spændt på den lille skal komme.. termin den 6 januar

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

det er da lidt pusigt at det er det samme ved jer og at det så osse var i dec det gik galt... hmm samme mand.. ej griner-.

Hmm er din hjemme lige nu Måske det bare er i december sådan noget bare skal køre af L*** til

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

KatrineR skriver:

Jeg hører under samme kategori, vi venter spændt på den lille skal komme.. termin den 6 januar

Ej det er jo lige om snart

Anmeld

4. januar 2010

grinbidderen

suanne85 skriver:

Hmm er din hjemme lige nu Måske det bare er i december sådan noget bare skal køre af L*** til

ja han snorker på min side af sengen hvor han faldt omkuld.. og nu vil jeg sove men kan ik vække ham og han ligger på begge sider af sengen, hmm... ja men vores går godt nogen mdr også toppes vi og så går det ok osv orker bare ik hvis det skal fortsætte

Anmeld

4. januar 2010

MoarTNoah

suanne85 skriver:

Ej det er jo lige om snart

Ja det er det.. håber bare ikke at jeg går 14 dage over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.