Vores dagplejemor har feriehttp://www.baby.dk/Uploads/Stored

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Jamen jeg vil hellere selv gøre det så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Sesse89

Jeg kan godt forstå du er ked af det da det er tøj din datter går med men syns faktisk ikk at det er så slemt.

Og tror nu også at dagpleje moren gøre hendes toilet rent regelmæssigt.

Anmeld

4. januar 2010

LinLin

DatterMalou skriver:

Så sig det til hende. Det bliver hun sikkert glad for ikke at skulle gøre for fremtiden...

Anmeld

4. januar 2010

mor_sabina

DatterMalou skriver:

Kan du ikke bare sige, at du selv vil gøre det? Jeg tror bare det ødelægger tøjet mere at lade det sidde til i kommer hjem?

Anmeld

5. januar 2010

BK

Jeg ville faktisk hellere at min dagpleje mor skyllede det i toilettet end sendte det med hjem med enten lort eller bræk på... For det er ikke særligt behageligt at få fingrene i når det har lagt smadret sammen i en pose...

Anmeld

5. januar 2010

BK

mor_sabina skriver:

Kan du ikke bare sige, at du selv vil gøre det? Jeg tror bare det ødelægger tøjet mere at lade det sidde til i kommer hjem?

Gør det også, der kommer mørke skjolder...

Anmeld

5. januar 2010

Ox.

DatterMalou skriver:

Jamen altså der sad så lidt i kanten at det kunne jeg selv have gjort.... Jeg synes det er klamt at hun skylle det der hvor hendes familie sidder og prutter+++!

Der er jeg nu altså enig med dig søde, hun vil ikke have din datters "prut" tøj i vasken, så skal du sku heller ikke have en bodystocking fyldt med deres prutbakterier med hjem!

Synes bare du skal sige til hende hvordan du har det, og så høre ad om hun ikke bare kan tage det i en pose en anden dag, så du selv kan ordne det :-)

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

Ej altså jeg forstå virkelig ikke problemet. Jeg tror de fleste skylder det i toilette og det forstå jeg udmærket os der er da ikke noget mere ulækkert end at skylde de i vasken ad nej tak. Vær dog bare glad for det væk så du ikke får ødelagt tøj med hjem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.