Vores dagplejemor har feriehttp://www.baby.dk/Uploads/Stored

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

..... så min datter skal i denne uge i gæstedagpleje...

Jeg er ked af det.. min datter har åbenbart haft lidt tynd mave i dag, den besked får jeg da jeg kommer ind ad døren. Jeg tænker så hun ikke har fået noget hun normalt ikke får... Jeg får så stukket 2 poser med lorte til i hånden, siger pænt tak for det. Hun smiler og siger henslengt "jah, jeg har jo bare skyllet det i toilettet!" - øhh hvad har du siger jeg og kigger underligt på hende!?!?!? Er det mig der er total væk fra vinduet eller er det nu blevet en dille og skylle tøj i toilettet?!?

Jeg er ked af det på min datters vegne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

mor_sabina

DatterMalou skriver:

Jeg er ked af det.. min datter har åbenbart haft lidt tynd mave i dag, den besked får jeg da jeg kommer ind ad døren. Jeg tænker så hun ikke har fået noget hun normalt ikke får... Jeg får så stukket 2 poser med lorte til i hånden, siger pænt tak for det. Hun smiler og siger henslengt "jah, jeg har jo bare skyllet det i toilettet!" - øhh hvad har du siger jeg og kigger underligt på hende!?!?!? Er det mig der er total væk fra vinduet eller er det nu blevet en dille og skylle tøj i toilettet?!?

Kan huske fra den børnehave jeg ar i at sådan skulle vi gøre. Vi måtte ikke stå og vaske alt tøjet i hånden, så det værste blev skyllet af ved at rykke ud i toilettet.

Synes det er fint nok, gør det faktisk indimellem herhjemme for at tage det værste, og så skyller resten i vasken.

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

DatterMalou skriver:

Det er da fint hun overhoved skyller det...det er der mange der ikke gør/må...

Knus Eva...

Anmeld

4. januar 2010

Vial

Synd for din datter hun har dårlig mave, men hun er nok ret ligeglad med, hvordan hendes tøj bliver behandlet.

Forstå mig ret. Så slemt synes jeg heller ikke, at det er.

Jeg kan sagens forestille mig, at hun lige har stukket bodystok ned i toilettet mens hun har trukket, så den lige bliver skyllet.

Ved ikke hvad normalen er, men det er måske meget godt, at hun ikke har kastet for meget rundt med lort og tøj, det kan jo smitte de andre børn (altså efterlade bakterier, som de andre børn kan komme i kontakt med). Så hurtig ned i en pose, ville jeg have fuld forståelse for.

Er det helt sort?

Anmeld

4. januar 2010

LinLin

Altså hvis der er et barn i vuggestuen, der har lavet i bukserne, så skyller jeg også tøjet i toilettet! Det skal da ikke op i vasken...???

Anmeld

4. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

mor_sabina skriver:

Kan huske fra den børnehave jeg ar i at sådan skulle vi gøre. Vi måtte ikke stå og vaske alt tøjet i hånden, så det værste blev skyllet af ved at rykke ud i toilettet.

Synes det er fint nok, gør det faktisk indimellem herhjemme for at tage det værste, og så skyller resten i vasken.

Jamen altså der sad så lidt i kanten at det kunne jeg selv have gjort.... Jeg synes det er klamt at hun skylle det der hvor hendes familie sidder og prutter+++!

Anmeld

4. januar 2010

LinLin

DatterMalou skriver:

Jamen altså der sad så lidt i kanten at det kunne jeg selv have gjort.... Jeg synes det er klamt at hun skylle det der hvor hendes familie sidder og prutter+++!

Forstår virkeligt ikke det er værre end at få tøj med hjem med l... på!!?!

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

DatterMalou skriver:

Men du ville synes det var fint at din dagplejer skyller din datters lort ud i en håndvask hvor hendes familie børster tænder, drikker osv...

Lort er lort om det er din datters eller andres, så skal tøjet vasket så grundigt at alle bakterier bliver dræbt.

Jeg synes for alles skyld, de andres børn og dagplejeren at det er flot det hun har gjort...jeg tror bare jeg havde puttet tøjet i en pose..

Knus--

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

det er også noget jeg gør hvis Rasmus har skidt ud over det hele. og vandet i toilettet er jo så rent som det i vandhanen. så kan ikke se noget forkert i det.

Anmeld

4. januar 2010

LinLin

Eva skriver:

Men du ville synes det var fint at din dagplejer skyller din datters lort ud i en håndvask hvor hendes familie børster tænder, drikker osv...

Lort er lort om det er din datters eller andres, så skal tøjet vasket så grundigt at alle bakterier bliver dræbt.

Jeg synes for alles skyld, de andres børn og dagplejeren at det er flot det hun har gjort...jeg tror bare jeg havde puttet tøjet i en pose..

Knus--

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.