hvad fanden...tif bider sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2008

Loggidut

altså, nu fik jeg lige øje på at tif har et blåt mærke ved håndledet...sådan et mærke hvor det ser ud til at noget har trykket mod hendes hud over en længere periode...men så sørgede jeg jo for at der ikke var noget der kunne trykke hende...og lige nu her fandt jeg ud af at hun tager hånden op, og gnaver sig selv, lige nøjagtigt der...

jeg har klippet nogle strømper i stykker, og sat ribben over hendes håndled, men det skubber hun bare væk, arrrk, what to do...?

jeg troede lige hun havde brændt sig eller noget, men kunne slet ikke regne ud hvad fanden det kunne være, for hun virker ikke øm...

altså hun har en tand nu, hvad fanden sker der så ikke når hun får flere...
sutten bruger hun jo kun når hun sover...øv, hvad fanden kan man lige gøre for at forhindre hende i at bide sig selv halvt fordærvet?:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

bette

hmm mikkel gjorde det også i den periode hvor han fandt ud af at han havde tænder.. samtidig skar han også tænder.. brrrrrrr gys..

men jeg tror bare det går over igen.. han skal lige lære at det gør ondt når han bider sig selv.. har det jo nok ikke gjort før..

ellers må du sige nej til ham når du ser ham gøre det..

Anmeld

30. april 2008

ivfmarie

måske smøre noget på der smager grimt?

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

ja eller lad hende gøre det. det kan jo åbenbart ikke genre damen, og hun stopper det sikkert snart igen. hvis du ikke interessere dig for det.
arthur bed hul i hans finger i stedet for. det så vildt ud, men det gik over af sig selv

Anmeld

30. april 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

måske smøre noget på der smager grimt?

ja det kunne man da...men hvad???(?)

Anmeld

30. april 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

ja det kunne man da...men hvad???(?)

Måske citron eller appelsinskræl, det er bitte-besk, og bliver ved med at smage i et tykke tid...

Anmeld

30. april 2008

Loggidut

ja sgu...citron, det skal prøves...tak ivf, bider hun sig selv i morgen...så må hun bide i det sure æble (eller bare i citronen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.