Hvad er jeres holdning når de små har ondt - tror det er tænderne - der er 4 på vej på en gang.
William vågnede i nat kl 1.30 - og han var bare varm. Jeg tog hans temperatur - den var 38.8, så faren ind i stuen, så Wilbassen kunne ligge ved siden af mig og sove/putte/sutte.
Til morgen var temp stadig omkring 38 - og det har den været helt til nu. Han pylrer lidt af og til, men er ellers ok frisk og smiler og leger lidt ind imellem. Han vil ikke spise - har fået en masse brystmælk - utroligt at der blive ved med at komme noget ud, når han nu kun plejer at få en enkelt gang om aftenen - og har kun ble, body og strømper på.
Men nu kommer natten jo snart - og jeg ville jo gerne om han kunne få en ordentlig nattesøvn - og ikke som i nat 10 min af gangen. Jeg har panodil stikpiller liggende til nødstilfælde, men har ikke haft brug for dem endnu og vil jo helst undgå dem. Men ellers er der jo flydende panodil - er det mildere? Hvad gør I? Lader I de små have ondt?
Mette, der har haft barnets 1. sygedag i dag og derfor skal på arbejde fredag :(
Anmeld