panodil/ikke-panodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.122 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. april 2008

Kaufie

Hvad er jeres holdning når de små har ondt - tror det er tænderne - der er 4 på vej på en gang.

William vågnede i nat kl 1.30 - og han var bare varm. Jeg tog hans temperatur - den var 38.8, så faren ind i stuen, så Wilbassen kunne ligge ved siden af mig og sove/putte/sutte.

Til morgen var temp stadig omkring 38 - og det har den været helt til nu. Han pylrer lidt af og til, men er ellers ok frisk og smiler og leger lidt ind imellem. Han vil ikke spise - har fået en masse brystmælk - utroligt at der blive ved med at komme noget ud, når han nu kun plejer at få en enkelt gang om aftenen - og har kun ble, body og strømper på.

Men nu kommer natten jo snart - og jeg ville jo gerne om han kunne få en ordentlig nattesøvn - og ikke som i nat 10 min af gangen. Jeg har panodil stikpiller liggende til nødstilfælde, men har ikke haft brug for dem endnu og vil jo helst undgå dem. Men ellers er der jo flydende panodil - er det mildere? Hvad gør I? Lader I de små have ondt?

Mette, der har haft barnets 1. sygedag i dag og derfor skal på arbejde fredag :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

Anna-Rosa

Jeg bruger helt sikkert panodil sup. Altså dem til numsen...Jeg synes det er synd, at de er så dårlige, eller har så ondt, at de ikke kan finde ro. Og vi andre har jo altså også brug for nattesøvn:)
Jeg vil så sige, at jeg ikke bruger dem i flæng, men hvis det er som i dit tilfælde, ville jeg ikke være i tvivl.

God bedring med ham:)

4 på een gang....stakkels dreng, har du ikke noget til gummerne?

Anmeld

30. april 2008

Mikkelmusen

Jeg bruger panodil (oral???), den i flaske.

Men kun når hun virkelig har ondt og feber. Jeg var meget tilbageholdende i starten, men nu har jeg set hvad det kan gøre for hende når hun er rigtig skidt.

Anmeld

30. april 2008

Loggidut

ja giv da lidt panodil, det andet er sgu synd for ham! 4 tænder...pyyyh, havde det været mig havde jeg grædt snot i stænger

Anmeld

30. april 2008

ivfmarie

giv ham da endelig en bette numsepanodil til natten, så han får sig noget søvn. Det er jo ikke kun dig der bliver træt og udkørt når Willy ikke sover - det gør han også!

God bedring, og god arbejdslyst på fredag, hvor jeg har lusket mig til en "sygedag" pga min dårlige fod...

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

hvis du syntes han ikke har voldsom feber men at temp alligevel skal lidt ned så gi ham en halv ske flydende panodil. de der numse nogle kan man vej
l ikke dossere mindre kan man??
vi fik ogs 4på en gang. og det gjoder ondt. så vi brugte AFTA-MED gel, til bisserne og så fik han lidt flydende panodil.

håber i får en go nat:)

Anmeld

30. april 2008

Tynen

Ville uden tvivl give Pano.

Giver kun dem til numsen, efter Stella kastede ALT op efter 4 ml. flydende (Det er dælme meget de skal have ned)

Håber I får en rolig nat.

Trine

Anmeld

30. april 2008

Kaufie

Hmmmm.... nu sover han - det lille pus fik lige lidt speltgrød med frugt til aften - det er så det eneste faste mad han har fået i dag - ellers har den stået på mælk og lidt jordbærgrød. Nu må vi se - har ikke fået købt flydende panodil eller gel- men har numsepano'erne til hvis han vågner alt for mange gange i nat. Lægen frarådede det (selvfølgelig) når det ikke er værre - men det er jo heller ikke hende, der skal høre/se/lide med ham. Tak for svar. Mette, der håber al den brystmælk sætter gang i tandvæksten, så de hurtigt er ude hvor det gør knap så ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.