At amme offenligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

BOBS

LotteGabriella skriver:

Er helt enig Har også altid selv brugt en tøjble, hvis blusen ikke kunne dække jungerne

Men må sige at jeg ikke selv kan blive forarget over hvis der er en der ammer, hvor man kan se brystet.....det er ikke noget jeg tænker over, da det for mig bare er naturligt hvad enten brystet blottes eller ej

næh...for på strande er der jo også topløse eller næsten (en bikini kan også være for lille) og der ville jeg aldrig skænke det en tanke heller ikke at en sad og gav sit barn mad...men tror at dem der stødes ofte selv har haft problemer med amningen (ikke har kunnet amme osv)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

BinaMor

BOBS skriver:

næh...for på strande er der jo også topløse eller næsten (en bikini kan også være for lille) og der ville jeg aldrig skænke det en tanke heller ikke at en sad og gav sit barn mad...men tror at dem der stødes ofte selv har haft problemer med amningen (ikke har kunnet amme osv)?

det tror jeg også

Anmeld

4. januar 2010

LotteGabriella

BOBS skriver:

lige præcis, det ville jeg nemlig heller ikke 

hmm ja det ved jeg sgu ikke, men forstå bare ikke at man kan stødes af det Kunne selv kun amme i 2 mdr., så jeg har jo heller ikke været den største ammemaskine, men som sagt så generer det i hvert fald ikke mig

Anmeld

4. januar 2010

Risen

synes også det er helt iorden at amme offentligt, men man kan nok ikke undgå nogle blike fra mændene og ffor den sags skyld også kvinderne .. Så sart skal man ikke være..

Anmeld

4. januar 2010

Ox.

Risen skriver:

synes også det er helt iorden at amme offentligt, men man kan nok ikke undgå nogle blike fra mændene og ffor den sags skyld også kvinderne .. Så sart skal man ikke være..

Nej der er jeg helt enig, men der er stor forskel på de blikke der bliver sendt

Anmeld

4. januar 2010

Risen

Sussie&Lilje skriver:

Nej der er jeg helt enig, men der er stor forskel på de blikke der bliver sendt

haha , ja det er rigtigt nok.. MEGET forskellige blikke.

Anmeld

4. januar 2010

Pige2009

Selvfølgelig er det ok at amme alle steder, og som de fleste andre skriver kan det fint gøres diskret med en stofble eller lign. Selv er jeg typen der ammer hvor som helst, for hvis spunken er sulten, ja så er hun sulten Da der er nogen der er ret sippede mht. amning, og bliver stødt, hvis de ser en ammende kvinde på en restaurant, sørger jeg også for at dække mig til, og ofte opdages det som regel ikke, hvis man ammer ved et hjørnebord på en restaurant.

Hilsen Linda med Laura på 10 uger som ammes fuldt ud

Anmeld

4. januar 2010

Na-Wi

Jeg synes man skal dække sig til når man ammer.. Man skal lige tænke på at vi ikke alle er ens og nogen måske bliver lidt støt af at se det.. Hvis man er et sted hvor folk spiser synes jeg ikke det er iorden at hive patten frem.. Synes lige man skal tage lidt hensyn til andre mennesker

Vi er ikke alle ens, nogen er mindre vilde med det end andre og det skal respekteres

Knus Nanna

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg er (nu) en af de erfarne mødre der bare har ammet overalt. jeg har ammet på cafeer, i børnenes sfo, på gågader og til diverse fester. jeg sørger for at så lidt som muligt af mit bryst er til offentlig skue, men det er mest for andres skyld. fx. på jensens sad jeg og puttede mig lidt ovre i et hjørne så folk ikke følte sig "krænket" af det.

Anmeld

4. januar 2010

Na-Wi

nutche skriver:

jeg er (nu) en af de erfarne mødre der bare har ammet overalt. jeg har ammet på cafeer, i børnenes sfo, på gågader og til diverse fester. jeg sørger for at så lidt som muligt af mit bryst er til offentlig skue, men det er mest for andres skyld. fx. på jensens sad jeg og puttede mig lidt ovre i et hjørne så folk ikke følte sig "krænket" af det.

det er det jeg mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.