Nu kan Cilas...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2008

mor til en del

skisme kravle, det ser altså bare så sjovt ud8D...hans korordinations evne er ikke helt okay endnu, men han kravler snildt et par meter hvis der ligger noget meget spændenede, så som brødrenes lego.....ahhh havde helt glemt hvor meget der skal afvejen, når først de bliver mobile.....

Med hensyn til mad er vi stadig på alt for findelt mad, men skal han have noget at spise er det altså nødvendigt, han nægter at spise brød, men da min mor igår tilbød ham lidt kage, kunne han sagtens, forkælede unge.....men længe leve ølllebrød..
Han få stadig en masse bryst, og alt for meget om natten, men så længe jeg ikke skal på arbejde går det såmænd nok...

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2008

Grynt

Tillykke med din lille kravle nisse :D Lige pludseligt går det bare stærkt og alt skal flyttes op i 1,20 m højden LOOOL Utroligt hvor hurtigt man glemmer, at alt skal undersøges og spises :-o Derfor er jeg begyndt at bruge en del tid på at flytte alt op i 1,20, fjerne/gemme ledninger mm og støvsuge hver eneste dag for mikroskopiske krummer/støv 8( shit manner man får travlt lige pludseligt 8(

Tillykke med Cilas :P

Anmeld

1. maj 2008

Loggidut

tillykke med kravlenissen...hvor er det bare skønt!

Anmeld

1. maj 2008

Muffinmus

ha ha, hvor godt, det er så sødt når de lige lærer at kravle,især på den der usikre måde:)
Dejlige dreng:)

Anmeld

1. maj 2008

Nadi

Ej hvor godt :D Du må være stolt af din dejlige Cilas!

Håber I har det godt?? Det lyder det ihvertfald til.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.