Eva skriver:
Hold da op...det er vildt.
Min lilesøster har haft egen hest fra hun var 13 år og hun arbejede godt nok også en del for at tjene til det, men havde slet ikke tænkt over at det var så dyrt.
Hun rider faktisk stadig selv men er flyttet til Jylland, så synd da hun gerne ville ride med Bertram og han med hende...men tja, sådan er det bare..
Knus
min tidl veninde Sanne har haft et ridested på Falster, et lille et ved hannenov skoven... i den periode lånte jeg en hest (så er den din du køber den bare ikke), så arbejdede jeg i stalden lidt så det blev billigere... jeg har ikke så mange penge til en hest.... men det er det min veninde lever og ånder for:0) den sidste hest hun havde solgte hun for 1 år siden til en dame i Frankfurt for 120000kr.... den var også lækker... jeg er selv stoppet for ca 5 år siden, da alt det med mine diskusprolapser begyndte... efter jeg blev opereret sagde lægen, at min ryg ikke kunne holde til et styrt... så turde jeg desværre ikke.... red en del spring, og det dur sgu bare ikke at man skal sidde og være bange for at falde af
Anmeld