Andre med børn der går til ridning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Hold da op...det er vildt.

Min lilesøster har haft egen hest fra hun var 13 år og hun arbejede godt nok også en del for at tjene til det, men havde slet ikke tænkt over at det var så dyrt.

Hun rider faktisk stadig selv men er flyttet til Jylland, så synd da hun gerne ville ride med Bertram og han med hende...men tja, sådan er det bare..

Knus

min tidl veninde Sanne har haft et ridested på Falster, et lille et ved hannenov skoven... i den periode lånte jeg en hest (så er den din du køber den bare ikke), så arbejdede jeg i stalden lidt så det blev billigere... jeg har ikke så mange penge til en hest.... men det er det min veninde lever og ånder for:0) den sidste hest hun havde solgte hun for 1 år siden til en dame i Frankfurt for 120000kr.... den var også lækker... jeg er selv stoppet for ca 5 år siden, da alt det med mine diskusprolapser begyndte... efter jeg blev opereret sagde lægen, at min ryg ikke kunne holde til et styrt... så turde jeg desværre ikke.... red en del spring, og det dur sgu bare ikke at man skal sidde og være bange for at falde af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

min tidl veninde Sanne har haft et ridested på Falster, et lille et ved hannenov skoven... i den periode lånte jeg en hest (så er den din du køber den bare ikke), så arbejdede jeg i stalden lidt så det blev billigere... jeg har ikke så mange penge til en hest.... men det er det min veninde lever og ånder for:0) den sidste hest hun havde solgte hun for 1 år siden til en dame i Frankfurt for 120000kr.... den var også lækker... jeg er selv stoppet for ca 5 år siden, da alt det med mine diskusprolapser begyndte... efter jeg blev opereret sagde lægen, at min ryg ikke kunne holde til et styrt... så turde jeg desværre ikke.... red en del spring, og det dur sgu bare ikke at man skal sidde og være bange for at falde af

Åh, hvor er det synd at du måtte stoppe det...øv....og vildt at heste kan sælges for så meget...heldt vildt.

Knus..

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

se... de er ikke voldsomt dyre:

http://www.tikarideudstyr.dk/product.asp?product=4442

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

se... de er ikke voldsomt dyre:

http://www.tikarideudstyr.dk/product.asp?product=4442

Ej, TUSIND TAK.. det var da et super link og ja, til en god pris...dem skal jeg da lige have bestilt til ham..

Anmeld

4. januar 2010

Cris

ka-ri-na skriver:

der er faktisk knon mange udgifter forbundet med sportsgrene hvor man rider.... foder til hesten, husleje, ridehuset, underlaget i ridehuset, løn til underviseren, udstyret til hesten, klubbens arbejde osv... alt dette er jo noget man får stillet til rådighed for de penge, så er 500kr er egentlig ikke sindssygt meget og det er ikke en pris de sætter for at snyde, det er jeg sikker på....

Det var jeg klart over. Men jeg tænkte, at fordi der er mange til at betale (der er jo mange der tager til ridning) skulle ikke være så meget per person. 50min på en hest er ikke så meget og jeg ved, at i mange skole er full-booked hele aften. Derfor var jeg overrasket med prisen. Jeg tænkte at 300kr er mere fornuftig (som Emils mor sagde, der koster over hos dem) end 500kr. Men der er måske et eller andet ekstra, som vi ikke ved og koster penge. Tja, men man bliver nød til at betale for at nyde de flotte dyre

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Cris skriver:

Det var jeg klart over. Men jeg tænkte, at fordi der er mange til at betale (der er jo mange der tager til ridning) skulle ikke være så meget per person. 50min på en hest er ikke så meget og jeg ved, at i mange skole er full-booked hele aften. Derfor var jeg overrasket med prisen. Jeg tænkte at 300kr er mere fornuftig (som Emils mor sagde, der koster over hos dem) end 500kr. Men der er måske et eller andet ekstra, som vi ikke ved og koster penge. Tja, men man bliver nød til at betale for at nyde de flotte dyre

ja de er stor forskel fra sted til sted..... det afhænger også af hvor rutineret underviseren er og hvor meget vedkommende forlanger osv.... samt af hvor nyskabende klubben er... hvor meget de sparer op til faciliteter osv osv....kvaliteten af hestene mm... ja der er mange mange ting som skal gå op i en højere enhed:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.