Andre med børn der går til ridning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.801 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Honningblomst

Jeg har lige fået girokort til at betale for Bertrams ridning....men hold da op!!!! hvor er det bare skide dyrt. Han har skiftet hold og det fordoblede lige den i forvejen høje pris. Nu må jeg overveje at melde ham ud, selvom han elsker sin ridning over alt....håber hans far vil tage halvdelen, så går det....

Hvor meget betaler I for at Jeres unger skal sidde på en hest en gang om ugen?

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Vingummien

Hvordan kan det være det er så dyrt. Er  det ikke herover.

Håber i finder en løsning for ville da være synd hvis han ikke kan forsætte.

Er lidt til grin syntes jeg nogengange med det de tager for sådan nogle ting.

Vil have Emil til rytmik, men wauv var ved at falde om da de sagde prisen

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Hvordan kan det være det er så dyrt. Er  det ikke herover.

Håber i finder en løsning for ville da være synd hvis han ikke kan forsætte.

Er lidt til grin syntes jeg nogengange med det de tager for sådan nogle ting.

Vil have Emil til rytmik, men wauv var ved at falde om da de sagde prisen

Ved du hvad det koster ved Jer? Altså måske det også bare er mig der er fattig, men 2000k for 3 mdr, det mærkes, synes jeg...og det giver så 50min 4 gange om md.

Bertram går også til musik og det er slet ikke så dyrt...200kr for 3 mdr. mener jeg og hans håndbold er 250 kr for en hel sæson, så det er virkelig billigt.

Men jeg må jo glæde mig over at Jeppe og Konrad ikke går til noget..

Knus..

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Ved du hvad det koster ved Jer? Altså måske det også bare er mig der er fattig, men 2000k for 3 mdr, det mærkes, synes jeg...og det giver så 50min 4 gange om md.

Bertram går også til musik og det er slet ikke så dyrt...200kr for 3 mdr. mener jeg og hans håndbold er 250 kr for en hel sæson, så det er virkelig billigt.

Men jeg må jo glæde mig over at Jeppe og Konrad ikke går til noget..

Knus..

300 om måneden, så 900 for 3 mdr. Vild forskel.

Den der var så dyr med musik var den han kunne komme på nu pga hans alder. den billige har først når han er 2 år. Men overvejer så børnedans der i stedet for, var over og se det og de har det bare rigtigt sjovt

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

300 om måneden, så 900 for 3 mdr. Vild forskel.

Den der var så dyr med musik var den han kunne komme på nu pga hans alder. den billige har først når han er 2 år. Men overvejer så børnedans der i stedet for, var over og se det og de har det bare rigtigt sjovt

Jeg har altid ventet med at melde dem til noget før de selv havde et behov og et ønske om det...at svømme en tur med dem eller fodre ænder og synge osv, det er jeg sikker på er nok for de små.

Ridningen er for 4 mdr. kan jeg se...men stadig dyrt synes jeg...

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Jeg har altid ventet med at melde dem til noget før de selv havde et behov og et ønske om det...at svømme en tur med dem eller fodre ænder og synge osv, det er jeg sikker på er nok for de små.

Ridningen er for 4 mdr. kan jeg se...men stadig dyrt synes jeg...

Ja det er det.

Ja, Emil elsker musik og danser hver gang han høre noget, så tror han kan få meget ud af at komme afsted til sådan noget for det siger ham rigtigt meget. Havde vi boet i Århus havde han kommet i musik vuggestue.

Anmeld

4. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Jeg har lige fået girokort til at betale for Bertrams ridning....men hold da op!!!! hvor er det bare skide dyrt. Han har skiftet hold og det fordoblede lige den i forvejen høje pris. Nu må jeg overveje at melde ham ud, selvom han elsker sin ridning over alt....håber hans far vil tage halvdelen, så går det....

Hvor meget betaler I for at Jeres unger skal sidde på en hest en gang om ugen?

Knus Eva

hvor er det han rider henne?? jeg kender alle stederne dernede, er tidl. hestetøs.... NFRK (Brandtege) er vidst dyrest...

jeg synes egentlig ikke 500kr pr. mdr. er vildt dyrt, ikke hvis der er ridehus, gode stald faciliteter.... er der inkl. medlemskab af klubben?og hvem underviser?

Min veninde har hest og har altid haft det, underviser såmænd også... jeg kan godt få hende til at høre om det er billigere der hvor hun lige er stoppet med at undervise? det er så på den anden side af broen (ja, Lolland)

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

hvor er det han rider henne?? jeg kender alle stederne dernede, er tidl. hestetøs.... NFRK (Brandtege) er vidst dyrest...

jeg synes egentlig ikke 500kr pr. mdr. er vildt dyrt, ikke hvis der er ridehus, gode stald faciliteter.... er der inkl. medlemskab af klubben?og hvem underviser?

Min veninde har hest og har altid haft det, underviser såmænd også... jeg kan godt få hende til at høre om det er billigere der hvor hun lige er stoppet med at undervise? det er så på den anden side af broen (ja, Lolland)

Hvor er du sød.. Jamen, han rider ved Vordingborg, så det er ikke hernede og nej, måske det ikke er dyrt, men jeg synes nu det er mange penge at finde til det...men ja, det er med medlemsskab og der er ridehuse og alt det... og en super underviser som elsker Bertram da han er ret dygtig og jo eneste dreng.. så det er også svært at nægte ham det.

Knus..og tak...

Anmeld

4. januar 2010

Ina33

Jeg mener vi giver 350,- pr. mdr., og jeg synes det er dyrt! Hvis ikke det var for at Majas far betalte for det, så havde jeg sagt nej... Når det så er sagt, så syne sjeg dog at ridning er en rigtig god sport/interesse for vores børn. Jeg kan helt klart mærke en stor udvikling med Maja siden hun er startet til ridningen...

Louise

Anmeld

4. januar 2010

Honningblomst

Loppe skriver:

Jeg mener vi giver 350,- pr. mdr., og jeg synes det er dyrt! Hvis ikke det var for at Majas far betalte for det, så havde jeg sagt nej... Når det så er sagt, så syne sjeg dog at ridning er en rigtig god sport/interesse for vores børn. Jeg kan helt klart mærke en stor udvikling med Maja siden hun er startet til ridningen...

Louise

Jamen jeg er helt enig... og Bertram har også godt af det, præcis som alle andre børn ville have...han elsker dyrene og er tryg ved det og hans far tager med hver gang, for det er jo også et kæmpe arbejde for forældrene og det kan jeg slet ikke finde ud af.

Men jeg må jo se om det kan hænge sammen og så glæde mig over jeg har en dreng der tør og vil gå mod det alle andre drenge dyrker og ikke mindst det hans far dyrker...seje unge...

Knus og tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.