I skrivende stund er jeg desperat ....eller det er jeg ikke engang længere.
Jeg er nået dertil, hvor "det hele Kr¤ft-stejleme også bare kan være ligemeget så!" .....for der er så mange dage, hvor jeg mangler overskud og søvn, og det gør mig selvfølgelig en smule sensitiv og nemmere til at blive irritabel, småsur og vrissende og egentlig også lidt modløs og ked af det, når det står allerværst til.
I nat har jeg maks sovet 2 timer. Celina sørgede for underholdning resten af natten...
Efter et utal forsøg over et par timer med både tør ble, flaske og tør ble igen (for ja, hun sked selvfølgelig i bleen kort tid EFTER jeg netop havde skiftet hende), bøvse hende, berolige hende og putte med hende. Virkelig forsøge at finde et overskud, som bare ikke rigtigt var der, og som ihvertfald forsvandt endnu mere som timerne gik.
Jeg var hele registeret igennem følelsesmæssigt.
Og nu har jeg det mildest talt elendigt med det.
Til sidst lå hun i sin vugge og SKREG (fordi det ikke passede hende), mens jeg lå med dynen op om ørerne og talte baglæns ned fra FEMHUNDREDE 
Jeg tog hende op, og hun fik så lige vækket Bianca .....GRRRR, så talte mor med STORE BOGSTAVER - igen. Og under vræl og tårer + snot, fik jeg hende pakket ind og smidt udenfor i barnevognen, og der var ro med det samme!
Men min søvn er spoleret. Og det er min dag nko også allerede, mere eller mindre, for jeg bliver helt tom, og trist bare ved tanken. Jeg orker ikke (endnu) en dag, hvor jeg kun lige skal køre på laveste blus af energi.
Jeg vil jo gerne være en glad og overskuds-agtig mor.
Mine tanker kan ikke undgå at falde på fremtiden, som er snarlig, hvor min barsel slutter, og jeg igen skal på job eller måske i skole.
Hvordan skal jeg hænge sammen, hvis jeg skal passe studie/job på så utrolig lidt søvn (selvfølgelig er der gode perioder også og nætter, hvor jeg får en udemærket søvn ....men slet ikke nok af dem!)
Celina var virkelig billigt til salg i nat, og da jeg var mest bidt af frustration/træthed/irritation/desperation havde jeg nogle ret grimme tanker ....jeg kunne ALDRIG drømme om, at gøre mine børn fortræd, men ughhhh........ Jeg var simpelthen så arrig indeni.
Nu har jeg det rigtig træls med det....
....har såmænd også vrælet 
Men det hjælper jo ingenting! Jeg ved bare snart ikke, hvad jeg skal gøre?!
Hvis det fortsætter sådan for længe ad gangen, så bliver jeg jo helt bims!
Og Kenneth arbejder meget i perioder, så han er væk i et døgn (og ofte lidt længere tid også) af gangen. Og på hans job, får han også sjældent ret meget søvn, så jeg kan jo ikke ligefrem forvente, at han kommer hjem og har det nødvendige overskud. Suk!
NÅ..... men jeg trængte også bare til at øffe og beklage mig.
Når mørket forsvinder og dagen først er igang, så bliver alting nok alligevel bedre...måske.
Nu skal jeg ihvertfald ind og have Bianca op. Hun skal jo i vuggestue.
Det har ellers været dejligt med 2 uger hjemme sammen. Sikke tiden flyver.
Beklager mit indlæg (som altid, næsten) blev så langt.
GODMORGEN - og god dag til dig og din dejlige unge som sikkert har sovet godt.
Hilsen en vrissen og dødtræt mor-Katrine.