Birgitte Marie!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2008

Ny mor

Synes det er længe siden vi har "set" dig?
Du kommer da også d. 21.06, ik?
knus Birgitte (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

birgittemarie

Hej Birgitte :)

Undskyld, jeg ikke får skrevet noget som helst for tiden, men jeg er her stadig og læser hurtigt igennem hver dag, så jeg kan følge lidt med!
Jeg er i gang med at lave en ny butik (og vil i samme anledning lukke den gamle) og så skal vi ud at spille (musik) d. 18. maj, for første gang siden jeg blev gravid, så jeg har simpelthen så vold-travlt, at jeg hverken får sovet eller skrevet eller noget som helst. Og nøj, jeg er ved at være nervøs for det spillejob 8( Det er snart 2 år siden sidst, så jeg føler mig lidt på gyngende grund.

Nårh ja, og så skal vi endelig holde dåbsdfest for Nova Maria d. 14. juni, så det har jeg også lidt travlt med at udtænke, selvom jeg har forsøgt at lægge det på hylden, ind til vi har spillejobbet overstået.
Vi har været så meget i tvivl, om hun skulle døbes i kirke, for vi ville så gerne holde en højtidelig fest for hende og fejre hendes navngivning og kunne ikke komme på, hvad vi ellers skulle gøre, men hele det her barnet er født som synder og skal velsignes af en præst for at kunne komme ind i himlen, har vi haft det rigtigt svært med. Og nu har vi så endelig fundet på noget andet! Jeg har skrevet en dåbstale og så får vi gæsterne til at komme ud til et dejlig sø, vi har fundet i en skov og så døber vi hende selv 8D Det glæder vi os meget til (L)

Jeg vil stadig meget gerne med d. 21. juni, jeg tør bare ikke sige noget endeligt endnu, for jeg kan ikke rigtigt se længere frem i tiden end d. 18. maj endnu :(. Jeg har lidt svært ved at overskue det med at være væk fra lillebassen et helt døgn endnu, så jeg skal lige have tingene til at falde på plads i mit hoved :S.
Jeg håber sådan, at det er i orden, at jeg først melder endeligt tilbage i ugen op til d. 21? Er det det? Og jeg vil altså rigtig, rigtig gerne med og se jer alle sammen igen!

Tusind tak fordi du tænkte på mig (H)

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. april 2008

Rasmine

BM: Hvaffor noget musik spiller du/I?
Mangler musik til brylluppet nemlig.
;)

Anmeld

30. april 2008

Ny mor

birgittemarie skriver:

Hej Birgitte :)

Undskyld, jeg ikke får skrevet noget som helst for tiden, men jeg er her stadig og læser hurtigt igennem hver dag, så jeg kan følge lidt med!
Jeg er i gang med at lave en ny butik (og vil i samme anledning lukke den gamle) og så skal vi ud at spille (musik) d. 18. maj, for første gang siden jeg blev gravid, så jeg har simpelthen så vold-travlt, at jeg hverken får sovet eller skrevet eller noget som helst. Og nøj, jeg er ved at være nervøs for det spillejob 8( Det er snart 2 år siden sidst, så jeg føler mig lidt på gyngende grund.

Nårh ja, og så skal vi endelig holde dåbsdfest for Nova Maria d. 14. juni, så det har jeg også lidt travlt med at udtænke, selvom jeg har forsøgt at lægge det på hylden, ind til vi har spillejobbet overstået.
Vi har været så meget i tvivl, om hun skulle døbes i kirke, for vi ville så gerne holde en højtidelig fest for hende og fejre hendes navngivning og kunne ikke komme på, hvad vi ellers skulle gøre, men hele det her barnet er født som synder og skal velsignes af en præst for at kunne komme ind i himlen, har vi haft det rigtigt svært med. Og nu har vi så endelig fundet på noget andet! Jeg har skrevet en dåbstale og så får vi gæsterne til at komme ud til et dejlig sø, vi har fundet i en skov og så døber vi hende selv 8D Det glæder vi os meget til (L)

Jeg vil stadig meget gerne med d. 21. juni, jeg tør bare ikke sige noget endeligt endnu, for jeg kan ikke rigtigt se længere frem i tiden end d. 18. maj endnu :(. Jeg har lidt svært ved at overskue det med at være væk fra lillebassen et helt døgn endnu, så jeg skal lige have tingene til at falde på plads i mit hoved :S.
Jeg håber sådan, at det er i orden, at jeg først melder endeligt tilbage i ugen op til d. 21? Er det det? Og jeg vil altså rigtig, rigtig gerne med og se jer alle sammen igen!

Tusind tak fordi du tænkte på mig (H)

Knus fra Birgitte

Hej Birgitte

Ihhh, det lyder som om du har gang i rigtig mange spændende ting!!!!! Det med dåben lyder fantastisk - håber vi må se billeder :) Og fedt med en ny butik!!!!

Kanon at du skal ud og spille igen - kan godt forstå du lige skal have taget hul på det igen efter så lang tid, men det bliver helt sikkert fedt for sådan en kreativ sjæl som dig at starte op igen :D

knus Birgitte (total gået have-amok og passer 3 heste i denne uge!!!)

Anmeld

30. april 2008

birgittemarie

Hej Birgitte

Ihhh, det lyder som om du har gang i rigtig mange spændende ting!!!!! Det med dåben lyder fantastisk - håber vi må se billeder Og fedt med en ny butik!!!!

Kanon at du skal ud og spille igen - kan godt forstå du lige skal have taget hul på det igen efter så lang tid, men det bliver helt sikkert fedt for sådan en kreativ sjæl som dig at starte op igen

knus Birgitte (total gået have-amok og passer 3 heste i denne uge!!!)

Ja, det bliver rigtig fedt!! Men er temmeligt angstprovokerende også 8(

Og du kan tro, I må se billeder af dåben 8D

Ååååh, ja haven. Her er husbond (sørme (?) At blive Far har ændret ham til det bedre, hvad angår hårdt, fysisk arbejde (C) ) også faret på den og terassen med algemiddel, skovl og ørnenæb, men du godeste, det går langsomt, når han kun har weekenden til det.
Har du ikke en kæmpe have? Dejligt at være ude i den i det her vejr i hvert fald. Hvad gør du af drengene imens? Jeg havde Nova Maria med ude forleden, men hun insisterede på at spise myrer og græs og rulle sig i tjørnepinde, hver eneste gang, jeg gjorde tiltag til at se den anden vej, så jeg har opgivet at foretage mig noget derude. Eeej, hvor er det ærgerligt for mig ;)

Tre heste? Hvor er de kommet fra og hvad gør du ved sådan et hold?

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.