Autostol søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

Sara.

De har en i tøjbamsen der hedder Stochenmühle til 500. Det er et undermærke af Recaro....

Den er godkendt osv.....

Har selv lige købt den til mit næste barn som jeg forventer sidst marts / start april...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

LouiseNielsen

lærkes_mor skriver:

De har en i tøjbamsen der hedder Stochenmühle til 500. Det er et undermærke af Recaro....

Den er godkendt osv.....

Har selv lige købt den til mit næste barn som jeg forventer sidst marts / start april...

Er det den til 599??

Anmeld

3. januar 2010

Sara.

LouiseLarsen skriver:

Er det den til 599??

ja det er i sorte farver...

Men de sælger den i grå/røde farver til 500 fordi de skal af med dem inden det nye design kommer i marts.....

Anmeld

3. januar 2010

Sara.

Jeg synes det er rigtig godt ved den at man ikke skal gå træls for at løfte den.. håndtaget vender den modsatte vej af mange andre.. bl.a. rømer som jeg havde til mit første barn... og man kan evt. skille håndtaget ad når man løfter hvis man er to til det....

Anmeld

4. januar 2010

Mca<3

LouiseLarsen skriver:

Kan du sætte et billede ind?

Det er denne her , bare uden kaleche .

Anmeld

4. januar 2010

mor_sabina

lærkes_mor skriver:

Den er godkendt osv.....

Den har jeg også, og må altså indrømme at jeg ikke er helt tilfreds med den. Var nødt til her for to måneder alligevel at leje en anden, fordi den blev alt for lille lynhurtigt. Phillip har altid være en stor dreng, så jeg vil ikke udelukke at det kunne være derfor. Desuden er det drønirriterende med de håndtag, som vender modsat det normale. De skal nemlig slåes ned hver gang den spændes fast i bilen.

Anmeld

4. januar 2010

mor_sabina

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Nogen der har en autostol 0-13 kg til at stå som i vil sælge til rimelige penge.... Skal gerne være velholdt!

Kram

Forresten louise, læs lige mit indlæg ovenover. Men hvis du beslutter dig for den stol, så vil jeg gerne sælge min!?

Anmeld

4. januar 2010

Joan ( Smallie )

LouiseLarsen skriver:

Hvis den er godkendt og ellers ser stabil osv ud, hvad er der så galt i det??

Der er jo lavet test på sådan nogen stole og de klare sig ikke ret godt.

En sele pude er også godkendt fra 15 kg og op til 36. Jeg har en søn på 2½ der vejer 16 kg og jeg kunne da aldrig drømme om at sætte ham på en selepude bare. Det er ikke hvor vidt de er godtkendt eller ej for lige hvad det angår har dk nogen lorte love det er om den er i stand til at rede dit barn hvis/når du køre galt og det kan man ikke afgøre ved bare lige at se på den.

Undskyld hvis jeg støder nogen men jeg har set hvad forskel stolen kan gøre og jeg fatter ikke folk kan finde på at købe en stol fordi den ser fin ud.

Anmeld

4. januar 2010

Pige2009

Joan ( Smallie ) skriver:

Der er jo lavet test på sådan nogen stole og de klare sig ikke ret godt.

En sele pude er også godkendt fra 15 kg og op til 36. Jeg har en søn på 2½ der vejer 16 kg og jeg kunne da aldrig drømme om at sætte ham på en selepude bare. Det er ikke hvor vidt de er godtkendt eller ej for lige hvad det angår har dk nogen lorte love det er om den er i stand til at rede dit barn hvis/når du køre galt og det kan man ikke afgøre ved bare lige at se på den.

Undskyld hvis jeg støder nogen men jeg har set hvad forskel stolen kan gøre og jeg fatter ikke folk kan finde på at købe en stol fordi den ser fin ud.

Lige præcis.

Jeg har en Recaro young profi plus, og ja den ligger i den dyre ende af skalaen, men det er også en af de allerbedste autostole i kategorien. Meget vil jeg gå på kompromis med og spare penge på, men en autostol er ikke en af de ting Det er mit barns sikkerhed det handler om, så derfor.

Anmeld

12. januar 2010

Lostris

Jeg har en Recaro young profi plus i grå farver, som jeg gerne vil sælge. Den har været brugt til 1 barn, og har naturligvis ikke været med i en ulykke. Den kan bruges med både sele og isofix, vi har brugt den med sele. Isofixbasen skal købes seperat, og hvis man vælger det, er det den eneste stol på markedet, hvor basen også kan bruges til 9-18 kg stolen, altså næste stol. Andre mærker har forkskellige baser.

Den "bor" i Esbjerg, og skal nok afhentes da den er tung at sende.

Det er denne her, inkl. kaleche og indsats til nyfødte.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.