Hvornår mens. efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Blyb

mortil3dejligepiger skriver:

Tak  - det har jeg brug for.

I dag har jeg talt med sygehuset. Hun kunne ikke give mig tallet fra lørdag () men i går onsdag var tallet 689. Og det synes jeg bare er så højt! I går da prøven blev taget havde jeg blødt i 5 dage. Havde sådan håbet og troet, tallet havde været lavere. Øv!

Nå, men skal have taget prøve igen næste onsdag...så håber jeg ikke, jeg bliver for skuffet igen...

Hvor er det træsl...

Hej igen..

Ikke fordi jeg vil tage modet endnu mere fra dig, men jeg aborterede eller havde en missed abortion for 4 uger siden og jeg har stadig hcg tal der ikke er faldet.

Jeg har været til blodprøvetagning 1-3 gange om ugen de sidste 4 uger. NU er den endelig begyndt at falde, men lå i mandags stadig på 316. Under graviditeten lå den på sit højeste på 420, så desværre kan det godt tage lang tid.

Håber for alt i verden ikke du vil være lige så lang tid om at komme ned i tal.. Det er også muligt mit har taget så lang tid, fordi graviditeten muligvis lå uden for livmoderen, det vides nemlig ikke helt nøjagtigt.

Jeg har sammelagt snart blødt i 3 uger..

Men fat mod! Du skal nok klare den..selvom man bare RIGTIG gerne vil videre...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

pussekat

mortil3dejligepiger skriver:

Tak  - det har jeg brug for.

I dag har jeg talt med sygehuset. Hun kunne ikke give mig tallet fra lørdag () men i går onsdag var tallet 689. Og det synes jeg bare er så højt! I går da prøven blev taget havde jeg blødt i 5 dage. Havde sådan håbet og troet, tallet havde været lavere. Øv!

Nå, men skal have taget prøve igen næste onsdag...så håber jeg ikke, jeg bliver for skuffet igen...

Hvor er det træsl...

hejsa

jeg føl med dig her prøve det i mandag være jeg på sygehus og der kun det se når på scaning men ikke nok til det bliv når ud af min tæller være hcg 3035 og skal have tage nye blodprøve på mandag så håbet også tæller er på vej ned igen så vi kan start op på sygehus igen så her nok  samme med dig hele uge nu

en stor krem til dig håbet det bliv vorse tur i 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.