Hvornår mens. efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.072 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

mortil4dejligepiger

Jeg er lige nu igang med en SA. Jeg er rigtig ked af det, men prøver at se fremad og komme over det hurtigt.

Jeg vil forsøge at fokusere på næste ægløsning og næste graviditet...

Nu er mit spørgsmål så til andre, som har oplever SA...hvornår har I fået ægløsning eller mens. efter SA? Håber sådan vi snart kan komme igang igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Diana...

Hej.

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål. 

Men jeg ville lige give dig et kæmpe  og håber i snart kan komme igang igen.

Anmeld

3. januar 2010

LinLin

Åh hvor jeg ved hvordan du har har det! Var i 11. uge da jeg begyndte at bløde - den var død omkring og 7... Men det kan gå hurtigt! Jeg havde SA 28. nov ´09 og stod med en positiv test i går! Så 5 uger efter. Tror jeg havde mens d. 7. dec - var holdt helt op med at bløde allerede d. 4. ...

Anmeld

3. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

årrh din stakkel, kender følelsen, det er bare ikke rart... du får lige en storherfra..

måneden efter havde jeg mens og ÆL.. og blev gravid.. så muligheden er der for at du hurtigt bliver igen.. du kan jo også få ÆL efter du er færdig med at bløde nu, men lægen anbefaler at man venter til næste mens, men har hørt om mange der er blevet det med det samme uden nogen problemer..

for at du snart har en lille bebs i mavsen..

knus karina

Anmeld

3. januar 2010

Blyb

Føler med dig!

-og har selv været der og trøstede mig selv med, at det måtte være sket 100% af naturlige årsager. Hellere at kroppen selv kan finde ud af at skille sig af med det, end der er noget galt med fosteret..

Som de andre piger skriver, kan du blive ret hurtig gravid igen, hvis din krop selv kan finde ud af at skille sig af med det hele..

Jeg er desværre selv i gang med en medicinsk behandling da det tyder på min graviditet lå uden for livmoderen. Det gør vi ikke må prøve igen før om 3 mdr.

til dig

Anmeld

3. januar 2010

sus82

Jeg føler med dig, det er bare en super træls situation! Specielt fordi der ikke kan gives noget svar på hvornår kroppen er klar igen.

Der gik 4 måneder for mig før jeg fik menstruation. Jeg håber meget at det går hurtigere for dig.

Anmeld

5. januar 2010

Bavianis

Hvor er det øv. Troede selv lige jeg havde aborteret, men så viste en scanning sørme at der var en baby, selvom min læge havde undersøgt mig og sagt at det var helt sikkert jeg havde aborteret for et par uger siden.

Men jeg har altså også (på en måde) stået i din situation, om ikke andet, så ihvertfald i et par uger. Min kollega fortalte mig, at kvinden efter en SA, og sågar efter et udskrab på sygehuset, er super frugtbar lige efter - og det kunne jo tyde på at der er noget om det ift de mange der har haft gevinst lige efter. Så fokuser på det - at du lige snart er ULTRA VIRIL ;-)

Held og lykke.

Anmeld

6. januar 2010

mortil4dejligepiger

Rigtig mange gange tusind tak for alle Jeres svar. Det er SÅ dejligt at høre, hvad Jeres erfaringer er (selvom jeg er ked af, at I har været ude for det sammen ), når man har det svært.

Jeg bløder stadig og får i morgen svar på mit HCG-talfra både lørdag og her i dag. Håber så meget, tallet er faldet rigtig meget, og at jeg så også snart er færdig med at bløde. Vil så gerne snart´have cyklus igang igen! Så håber jeg humøret bliver mere stabilt godt igen også. Synes egentlig det går ok, men jeg dykker bare ind imellem og føler mig trist og tom og ked...

Men hey - forhåbendlig vender det snart!!...

Anmeld

6. januar 2010

Blyb

mortil3dejligepiger skriver:

Rigtig mange gange tusind tak for alle Jeres svar. Det er SÅ dejligt at høre, hvad Jeres erfaringer er (selvom jeg er ked af, at I har været ude for det sammen ), når man har det svært.

Jeg bløder stadig og får i morgen svar på mit HCG-talfra både lørdag og her i dag. Håber så meget, tallet er faldet rigtig meget, og at jeg så også snart er færdig med at bløde. Vil så gerne snart´have cyklus igang igen! Så håber jeg humøret bliver mere stabilt godt igen også. Synes egentlig det går ok, men jeg dykker bare ind imellem og føler mig trist og tom og ked...

Men hey - forhåbendlig vender det snart!!...

Du får sgu lige en krammer igen

Anmeld

7. januar 2010

mortil4dejligepiger

Tak  - det har jeg brug for.

I dag har jeg talt med sygehuset. Hun kunne ikke give mig tallet fra lørdag () men i går onsdag var tallet 689. Og det synes jeg bare er så højt! I går da prøven blev taget havde jeg blødt i 5 dage. Havde sådan håbet og troet, tallet havde været lavere. Øv!

Nå, men skal have taget prøve igen næste onsdag...så håber jeg ikke, jeg bliver for skuffet igen...

Hvor er det træsl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.