Nu er Simon begyndt at hive/rejse sig op af ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. april 2008

Lise

- og jeg har allerede trøstet ham to gange, hvor han har knaldet hoved i gulvet, her til morgen inden jeg efterlod ham i vuggeren. Den anden gang var i vuggestuen - jeg var lige ved at skrive en seddel og så hev ungen sig op af bænken (han sad på gulvet). Den var lidt glat så han faldt bagover... BANG! Og HYYYYL... Arrrgggghhhh, bare tanken om alle de gange jeg skal se ham slå hovedet den kommende tid...det er da til at blive helt dårlig over. Jeg håber han hurtigt får styr på det! :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

Rasmine

Av av, men glæder mig nu til det bliver Rasmus' tur alligevel. Hvordan går det med søvnen?

Anmeld

30. april 2008

Lise

Det går meget bedre tak. Ja, og dog... jeg har givet efter med flasken. Så han får en flaske hver eneste nat, og så sover han videre. Så der er altså ikke nogen skrigture om natten længere (udover de sidste to nætter hvor han har været syg med feber), og han sover roligt når han ellers sover..

Anmeld

30. april 2008

Rasmine

Æv, med den flaske.
Men mon ikke snart han dropper den igen?
Får han også flaske inden han sover(vælling)?

Anmeld

30. april 2008

Lise

Jeg tror desværre ikke han dropper den før jeg tager kampen og tager den fra ham. Han får også en flaske at sove på ja, men det er bare alm. mme.

Det gode ved det er at de to flasker tilsammen giver ham de 400 ml. mme han skal have dagligt, så jeg har lidt styr på at han får det han skal have.

Anmeld

30. april 2008

bette

puha ja det er noget værre noget indtil de finder ud af balancen.. mikkel har virkelig lignet en rigtig dreng med alle de blå mærker han havde.. selv hans kinder har haft blå mærker.. men det er heldigvis blevet bedre..
før kunne han godt vælte tusinde gange om dagen.. og mig trøste hele dagen lang.. hvorimod nu kan han godt holde balancen og gårundt fra ting til ting.. og falder ikke så meget mere.. deeeeejligt..

men ja det er synd at se dem falde hele tiden og så igen..

men heldigvis ikke noget der vare ved i den grad... hehe

men tillykke med den nye færdighed(H)

Anmeld

30. april 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Jeg tror desværre ikke han dropper den før jeg tager kampen og tager den fra ham. Han får også en flaske at sove på ja, men det er bare alm. mme.

Det gode ved det er at de to flasker tilsammen giver ham de 400 ml. mme han skal have dagligt, så jeg har lidt styr på at han får det han skal have.

Har du prøvet at nøjes med at give bare fx 50 ml om natten, og så stikke ham sutten i samme øjeblik at flasken er tom?
Malte får også om natten (hvis han vågner) men han falde i søvn med det samme han får sutteflasken, og så fortsætter han med at drikke i søvne, og han stopper ikke med at drikke før flasken er tom - han behøver jo ikke 200 ml, derfor nøjes vi med en slat, og det har samme effekt: ro!

Marie - på arbejde

Og tilykke med "stådrengen" :$

Anmeld

30. april 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Og tilykke med "stådrengen" :$

Hihi, fniis ;)

Ja, jeg har prøvet at give ham mindre. Har prøvet et par gange at give ham kun 100 ml, men det resulterer i skrig og skrål når flasken allerede efter kort tid er tom.

Anmeld

30. april 2008

Loggidut

ohhh det er bare så slem en tid, men jeg tror nu hurtigt de får grejet at holde sig oppe...uhhh.,...held og lykke med dit nye lodrette barn...hæ hæ...jeg håber snart tif kommer i gang, men hun gør slet ikke tegn til nogen ting endnu?

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

du kan også begynde at putte mere og mere vand i mælken han får i flasken. og til sidst er det kun vand og så trap mængden ned. for hvis det til sidst kun er vand så mætter det ham jo ikke

prøv det prøv det, som kirsten ville sige8D8D!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.