Vejedag nr. 2 onsdag d. 30.4.2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2008

Nadi

Jeg har (ifølge min egen vægt) tabt mig 1kg denne her uge :D Så jeg er godt tilfreds, har nemlig ikke været så god til at tælle points og været på restaurent, McD og været til fødselsdag hos min svigermor, som serverede karbonader stegt i MEGET smør! Og jeg var ikke til Aqua Power i mandags.

Vi er bare for seje tøser (C) Og Jeanne der må være noget i vejen med din vægt :P

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

Mathilde

PiaR skriver:

Mini Mouse skriver:

Jeg har siden sidste onsdag tabt min 4,7 kg :D kan ikke være bedre...

Er det en taste fejl ??? man kan da ikke tabe 4,7 kilo på en uge ???? eller ??? 5 kilo det er da ikke muligt med mindre man sulter sig ... men vildt, så må jeg følge din kur så mangler jeg kun 1½ uge så har jeg nået mit mål....

er det en taste fejl Sanne - ellers fortæl fortæl... 4,7 på 7 dage....

(H)Knus Pia, som pludselig syntes 1,2 kilo på 1½ uge er lidt ;)

MEN GODT GÅET SANNE....

Ja det er super flot, men du har ret Pia. Man kan ikke tbe så meget med mindre man stopper med at spise og så er det mest væske man taber og fyldstof i tarmene og man tager det på med det samme man får mad i maven...

Anmeld

30. april 2008

Mathilde

Hvor er i bare super gode allesammen:)

Jeg har tabt 1.1kg siden i onsdags, så det er jeg godt tilfreds med:))

Anmeld

30. april 2008

StineL

Jeg har normalt først vejedag om fredagen, men steg alligevel på vægten idag. Jeg er status quo fra sidste uge, men har også været til 3 fødselsdage og en konfirmation, og der har ikke været serveret mange grønsager til:)
Men jeg er stadig topmotiveret, så jeg håber på, at jeg vender stærkt tilbage i næste uge hi hi...

Anmeld

30. april 2008

SaNiNa

PiaR skriver:

Mini Mouse skriver:

Er det en taste fejl ??? man kan da ikke tabe 4,7 kilo på en uge ???? eller ??? 5 kilo det er da ikke muligt med mindre man sulter sig ... men vildt, så må jeg følge din kur så mangler jeg kun 1½ uge så har jeg nået mit mål....

MEN GODT GÅET SANNE....

nope ingen taste fejl... men har cyklet alle steder hen i sidste uge og trænet lidt mere end normalt... så det må være cyklingen der har gjort det...

Anmeld

30. april 2008

Pia.

Mini Mouse skriver:

PiaR skriver:

Mini Mouse skriver:

MEN GODT GÅET SANNE....

nope ingen taste fejl... men har cyklet alle steder hen i sidste uge og trænet lidt mere end normalt... så det må være cyklingen der har gjort det...

Det har jeg seriøst ALDRIG hørt om man kunne og tror bestemt ikke det kan være sundt... - hvad lever du af ??? det er altså ikke fordi jeg ikke tro på det du siger for regner ikke med du fylder os med løgn ;) men jeg må indrømme jeg var meget sikker på det var en tastefejl.... hvor meget vejer du og hvor mange kilo er det du skulle tabe...

(H)Knus Pia, som husker du lige har spist pandekager og også gerne vil tabe mig 4,7 kilo og spise pandekager *GG*

Anmeld

30. april 2008

Honningblomst

Hej slankepiger...var lige henne og kikke på mine papirer og da jeg tabte mig meget(2 gange), der tabte jeg mig 4,5 kg og 6 kg på en uge...men kun den første uge og jo fordi der ikke var så meget mad i systemet og sikkert også mindre væske...ren fedt var det helt sikkert ikke. Men dog stod der jo de kilo mindre på vægten..og jeg var MEGET standhaftig...tabte også små 30 kg 6-7 mdr.
Men bare lige en indskudt bemærkning...i jeres slankeklub.
Knus.. (H)

Anmeld

2. maj 2008

lonemus

Så har jeg været på vægten i dag, det blev til minus 1,5 kilo (L)(L)

Nu har jeg tabt 7,2 kilo på kun 4 uger...wheeeeeee...jeg kan næsten ikke få armene ned :)):))

Anmeld

3. maj 2008

bette

hvis man vejer meget fra start af er det normalt at tabe sig så meget på engang fra start.. hun vil så ikke tabe sig nær så meget de efterfølgende gange..
fx jeg selv kan ikke tabe så meget fordi jeg ikke mangler så meget for at være på min ideal vægt..

ved ik om i har set tab og vind.. the biggest loser.. det beskriver præsis hva jeg mener.. ;)

Anmeld

5. maj 2008

SaNiNa

PiaR skriver:

Mini Mouse skriver:

PiaR skriver:

Mini Mouse skriver:

MEN GODT GÅET SANNE....

Det har jeg seriøst ALDRIG hørt om man kunne og tror bestemt ikke det kan være sundt... - hvad lever du af ??? det er altså ikke fordi jeg ikke tro på det du siger for regner ikke med du fylder os med løgn ;) men jeg må indrømme jeg var meget sikker på det var en tastefejl.... hvor meget vejer du og hvor mange kilo er det du skulle tabe...

(H)Knus Pia, som husker du lige har spist pandekager og også gerne vil tabe mig 4,7 kilo og spise pandekager *GG*

nu vejer jeg 66 kg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.