Vejedag nr. 2 onsdag d. 30.4.2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.052 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. april 2008

Lise

Jeg lægger ud. Jeg har siden i onsdags tabt mig 1,4 kg, så det er fint. Det gik super godt med vægttabet, men vejer idag 300 g mere end i mandags - ikke tilfredsstillende, men så længe det går den rigtige vej på ugebasis :)

Alt i alt - jeg er tilfreds. Mangler stadig 2,8 kg til delmål, og så lige de 2-3 ekstra kilo. Det skulle være til at klare..

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

Pia.

:D:D:D:D - jeg har ventet med at veje mig til i dag, med vilje fordi fredag var tøse aften, så jeg har været så hård siden lørdag.... og JUBIIIIIII..... siden sidste mandag har jeg tabt 1,2 kilo....... viiiiiildt er så super glad...... det er 1,7 kilo i det hele

:D:D:D - knus fra Pia.:D

Anmeld

30. april 2008

ivfmarie

Ej hvor er I bare SÅ seje tøser!!
Jag må "nøjes" med sølle 400 gr tabt - på vægten. Reelt set har jeg tabt en masse muskler, og fået en masse blæver i stedet for :(
Men det var jo kun hvad der kunne forventes efter to uger i sofaen med benet oppe.
Jeg må straks igang med at lave lidt styrkeøvelse hvis ikke alt min surt optjente muskelmasse skal omsættes til uklædeligt fedtvæv +o(

God dag!

Marie

Anmeld

30. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg er overbevist om at der er noget galt med min vægt, for jeg har taget 6 kg på (?):'( Så meget vand kan jeg sgu heller ikke have i kroppen

Anmeld

30. april 2008

SaNiNa

Jeg har siden sidste onsdag tabt min 4,7 kg :D kan ikke være bedre...

Anmeld

30. april 2008

lonemus

Flotte vægttab, tøser (C)

Men Jeanne, du har ret, din vægt virker meget underlig...8(

Jeg skal først vejes fredag.

Glæder mig til at følge jeres vægttab i denne uge :)

Anmeld

30. april 2008

lonemus

Mini Mouse skriver:

Wauw - hvad pokker har du gjort for at opnå et så flot vægttab????

Det er sgu flot (H)

Anmeld

30. april 2008

Pia.

Mini Mouse skriver:

Er det en taste fejl ??? man kan da ikke tabe 4,7 kilo på en uge ???? eller ??? 5 kilo det er da ikke muligt med mindre man sulter sig ... men vildt, så må jeg følge din kur så mangler jeg kun 1½ uge så har jeg nået mit mål....

er det en taste fejl Sanne - ellers fortæl fortæl... 4,7 på 7 dage....

(H)Knus Pia, som pludselig syntes 1,2 kilo på 1½ uge er lidt ;)

MEN GODT GÅET SANNE....

Anmeld

30. april 2008

Lise

Ja, den kur vil jeg også gerne på... Så skal jeg bare være på kur 1-1½ uge, så skulle det vægttab være i hus :D

Anmeld

30. april 2008

Jan9e D

jeg har smidt 1,5 kg i den forlæbende uge, og samlet hat jeg så tabt mig 2 kg på 2 uger. Men mangler endnu 7,5 kg før jeg er hlet i hus.

Super flot gået tøser Keep up the good work

(H) Knus Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.