Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
GODT du kæmpede for kærligheden...tillykke med det...
Jeg ville sørge for at gøre og være der på samme måde som du altid har været ved hende og så lige så stille få ham ind som en del...især når det er så nyt og I ikke ved om det er helt sikkert.
Mine unger de elsker min søde kæreste...det er næsten helt uhyggeligt, men jo også dejligt. Men det er jo præcis det der så er farligt, for går det ikke så mister de en masse ved det. Så nu har jeg bare at beholde ham altid.
Held og lykke...du fortjener det så meget.
Knus..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhhh hvor kan i tro det bare går godt, med at hun åbner sig for ham
Hun er stadig meget tilbageholdt og sommetider skal hun gemme sig for ham. Men tit og ofte går hun hen og rækker hendes arme op efter ham... (Hvilket bestemt ikke er normalt når det kommer til hende!!)
Om natten sover vi alle 3 i sengen, og de sidste to nætter har hun kravlet over og lagt i hans arme, eller holdt ham i hånden!! Og han er SÅ hammer stolt hver gang Forrige nat vækkede han mig flere gange for at fortælle mig at nu tog hun ham i hånden igen....
Om morgenen går hun selv med ham ud og får morgenmad Nøøøøøøj hvor det dog varmer mit lille hjerte
For at være ærlig virker han mere glad for hende, end for mig.... Og det er sgu da skønt
Jeg tror bestemt ikke jeg behøver at være nervøs, for om hun kommer til at acceptere ham som en del af vores liv
Tak for alt jeres støtte piger
Knus Pernille , som bare render rundt med det største smil på læben for tiden
Milla-Victoria's mor skriver: Åhhhh hvor kan i tro det bare går godt, med at hun åbner sig for ham Hun er stadig meget tilbageholdt og sommetider skal hun gemme sig for ham. Men tit og ofte går hun hen og rækker hendes arme op efter ham... (Hvilket bestemt ikke er normalt når det kommer til hende!!) Om natten sover vi alle 3 i sengen, og de sidste to nætter har hun kravlet over og lagt i hans arme, eller holdt ham i hånden!! Og han er SÅ hammer stolt hver gang Forrige nat vækkede han mig flere gange for at fortælle mig at nu tog hun ham i hånden igen.... Om morgenen går hun selv med ham ud og får morgenmad Nøøøøøøj hvor det dog varmer mit lille hjerte For at være ærlig virker han mere glad for hende, end for mig.... Og det er sgu da skønt Jeg tror bestemt ikke jeg behøver at være nervøs, for om hun kommer til at acceptere ham som en del af vores liv Tak for alt jeres støtte piger Knus Pernille , som bare render rundt med det største smil på læben for tiden
Hvor er det dog dejligt for jer. det lyder som om det er seriøst mellem jer SKØNT
DianaMoar skriver: Hvor er det dog dejligt for jer. det lyder som om det er seriøst mellem jer SKØNT
Tak skal du have søde
Det virker meget seriøst, men han er lidt svær at læse, til tider, så nu må vi se hvad det bliver til!! "Vi har nu boet herude hos ham i en uges tid Og nu er vi sneet inde, og tvunget til at være her
Forresten, tak for dit indlæg før.... Jeg grinede så meget at jeg fik ondt i maven, og tårerne løb Hahaha.... Jeg kan lige forestille mig, dig stå der med din lille taske og bamse under armen HAHAHAHAHAHAHAH
Knus Pernille
hvor er det dejligt for jer skatIhhDejligt det går bedre med hende.Og ja det må da bestemt varme mor hjerte når hun holder i hånd og selv går med ud og får morgenmad.Så dejligt at høre
I fortjener det bedste
Milla-Victoria's mor skriver: Tak skal du have søde Det virker meget seriøst, men han er lidt svær at læse, til tider, så nu må vi se hvad det bliver til!! "Vi har nu boet herude hos ham i en uges tid Og nu er vi sneet inde, og tvunget til at være her Forresten, tak for dit indlæg før.... Jeg grinede så meget at jeg fik ondt i maven, og tårerne løb Hahaha.... Jeg kan lige forestille mig, dig stå der med din lille taske og bamse under armen HAHAHAHAHAHAHAH Knus Pernille
hi hi ja min mor grinte nu os ha ha men jeg var godt nok stik tosset men det havet jeg jo ikke været hvis jeg vidste hvor god en pap far jeg fik mig men det ved man jo ikke når man er så lille hi hi.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128