bagte kartofler...hvad fyld får i dertil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2008

Loggidut

jeg laver bagt kartoffel i aften...men jeg gider ikke den traditionelle klat smør i dem...eller bacon-cremefraice, som vi også af og til har brugt...

hvad kommer i i jeres bagte kartofler?

da vi var til konfirmation, fik vi noget kanont dyppelse til kartoflen, men kan slet ikke finde ud af hvad det var for noget...men føj det smagte bare godt!

så søde søde piger...kan i ikke komme med nogle ideer til hvad i andre servere til jeres bagte kartofler?

så mangler jeg kun at finde på kødet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

bette

hva med brocolli salat.. :D smager godt

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

HJEMMELAVET(k salats kan gå) bearnaise sovs, i den bagte muuuums..

knorr er bandlyst!!!!! bvadr

eller wiskeysovs

Anmeld

30. april 2008

Sille

bacon-cremefraise.... ???? ´ved så ikke om det er noget af det samme men...

Vi spiser altid en dressing af cremefraise eller græsk yoghurt med forsk. krydderurter og hvidløg i....

Anmeld

30. april 2008

Ny mor

Kylling, ristet bacon, ananas, ærter, creme fraiche....det smager bare lækkert :)

Anmeld

30. april 2008

Loggidut

ja bacon-cremefraise er simpelthen så let...du rister nogle bacontern, og lader dem køle af...blander det ned i cremefraise...og det kan bruges til alt simpelthen...
hvis man kan lide det salt lader man bare fedtstoffet fra baconet komme med ned i cremefraisen...muuuums...det er bare guf

det kan bruges til bagte kartofler, og til kød, og salater...og ungerne elsker det nu også

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

uhhh uhh uhhh hva med avokado/guagamole?????? mååååms det er lækkert!!!
og så med frisk tomat og løg og spandevis af hvidløg i (L)(L)

Anmeld

30. april 2008

Loggidut

hæ hæ...i har bare givet mig så mange lækre ideer...tak for det, men jeg fandt faktisk selv løsningen...jeg skal jo have børn til at spise her, og de ville ørle over halvdelen af det, selv om jeg syntes det lyder lækkert...

jeg har fundet min helt egen smørblanding, og sørme om den ikke smager hen i retningen af det vi fik til konfirmationen!

Anmeld

30. april 2008

Grynt

elsker bagte kartofler, nam nam. Elsker når der fx er chili con carne i eller tun salat, du ved tun med citron, mayo, løg og majs (koldt naturligvis) eller hvad med at sætte små skåle på bordet med fx tomater, majs, skinke i små tern, tun eller hvad man nu lige har i køleskabet, så kan man jo både få rydet ud i de 1000 ting man har liggende og så selv bestemme hvad der skal i 8D

Tina som ææælsker bagte kartofler slurp slurp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.