Hvad har I fået til aftensmad i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2008

ka li ja

i går fik vi havrefras/havregryn, artur fik havregrød og alexander fik mini frs.....
ja sikke dog en redelighed, men var i bilka til sent så vi gad ikke lave noget...

i aften skal vi ha kylling i ovnen med lufttørret skinke om, og frisk spaghetti og grønt.

i morgen skal vi ha hamburgerryg med grønt og hasselbach kartofler

fredag skal jeg ud og smovse mexikansk

lør-søn er vi ikke lige kommet til endnu, men skal handle i morgen så der finder jeg ud af hvad de har på tilbud:D

kunne det bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

bette

vi fik pikante hakkebøffer med bagt kartoffel og salat til
idag skal vi have: kalkun-grillspyd med krydderkartofler og salat
imorgen: kinesisk kyllingepande med ris
efterfølgende: ovnstegt kyllingelår med herbes de provence og hvidløg og kartofler

vi får maden tilsendt fra simpleway.dk det er bare sååå nice.. så er der alt det du skal bruge til 4 dages aftensmad.. og så opskrifter til så du selv kan lave det..
rigtigt dejligt når man synes det er træls selv at finde på noget selv hele tiden.. jeg har ihvertfald tendens til at lave det samme hele tiden ellers.. men her får vi nogle lækre opskrifter med nyt og spændende mad, hver dag:-)

Anmeld

30. april 2008

Lise

bettemouse skriver:

vi får maden tilsendt fra simpleway.dk det er bare sååå nice.. så er der alt det du skal bruge til 4 dages aftensmad.. og så opskrifter til så du selv kan lave det..

iiihh, har lige været inde og lure deres hjemmeside, og det ligner noget jeg godt kunne tænke mig (om ikke andet så bare at prøve i en uge)... desværre er der mere end 20 km fra Viborg til Hvidovre, så de gider nok ikke køre hele vejen herover med mad til mig. Øv. Findes der for faen ikke noget lignende her i nærheden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.