Vis din nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Tynen

Hvordan gik jeres aften så?

Vores gik rigtig godt og det var super hyggeligt, meeeen det er nu aldrig sådan rigtig sjovt at have små børn ved festlige lejligheder.
Paw sad på min arm hele aftenen, men var heldigvis i godt humør.
Jeg fik bare ikke smagt så meget mad som jeg ville og slappet sådan rigtig af, men så må jeg jo tage revanche næste år..

Vi var sammen med et par fra min IRL-MG og ungerne var oppe til kl. 0100 - Hvorfor jeg stadig undres over at Stella stod op 0730 skarpt efterfulgt af Paw

Lige nu ligger der så meget confetti over alt, at jeg ikke tør smide nogen af ungerne på gulvet af bare frygt for at de skal inhallere et ordentlig hiv glimmerkarton.
Jeg kan næsten fornemme at vi de næste mange uger vil blive ved med at finde små stumper af paliet-lignende genstande rundt omkring.. Godt det kun et en gang om året det sker

Godt nytår, tøser!
Glæder mig til at tage endnu et år sammen med jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

ivfmarie

Weyj... den er jeg med på!

Vi havde en skøn aften. Ungerne var simpelthen så eksemplariske.. Jeg er stadig lidt nyforelsket i Malte var var så sød og sjov (og lækker i tøjet) som han aldrig har været før.

Vi var tre vennepar med ialt 8 børn (OTTE) i alden 1 til 7 år, og de opførte sig allesammen så fint! Vores unger holdt sig vågne til ca 22, men inden da nåede de lige at være med til at fyre lidt "knas" af. Og som sædvanligt var de friske kl 06.00 (ca 3 timer efter at mor og far kom i kassen )

Godt nytår, allihop!

Anmeld

2. januar 2010

Anja

Et par billeder fra vores møde med det nye år

Vi havde besøg af Jonas´ mor, hendes mand og deres datter.

Undertegnede er som så ofte fotografen og derfor ikke med på billederne.

Anmeld

2. januar 2010

Mie A

Vi havde en hyggelig aften sammen med Steffens forældre. Ea var oppe til klokken 01.00  Men hun var også helt bælgøjet til sidst! (se sidste billede)

Der er flest billeder af Ea, som i øvrigt faldt ned af sin stol (for meget børnechampagne??) Heldigvis skete der ikke noget alvorligt.

Anmeld

4. januar 2010

birgittemarie

Og nytårsbillederne har også nået computeren .

Bemærk billedet af Nova Maria, der står i en skov af ben og skåler opad. Jeg er lige ved at græde, fordi hun er så kær og ingen lægger mærke til hende... Jaaaahrmen!

Vi var hjemme hos os og havde besøg af nogle venner med et styks barn. Husbond lavede østers og anden kulinarisk velsmag, vi spillede Besserwizzer og Nova Maria faldt først i søvn i lænestolen - nægtede at gå i seng - kl. 2.

Anmeld

4. januar 2010

Nadi

Her er et par billeder af vores nytårsaften

Anmeld

4. januar 2010

ivfmarie

Ihhh hvor skønne billeder. Hvor er ungerne dog ved at være store, hva´? Og det er du eddermame også, Nadi - men du er jo også ved at være op over...

Kom nu - flere billeder.. jeg vil se billeder!!

Anmeld

4. januar 2010

Nadi

ivfmarie skriver:

Ihhh hvor skønne billeder. Hvor er ungerne dog ved at være store, hva´? Og det er du eddermame også, Nadi - men du er jo også ved at være op over...

Kom nu - flere billeder.. jeg vil se billeder!!

Hehe, synes du  
Jo det er ved at være op over, er 36+6 idag og fødte Oliver 38+5...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.