Hvad skal I have til aftensmad i dag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2008

I aften skal vi have "Oksepie med krydrede bønner". En fantastisk nem opskrift som jeg fandt på arla.dk http://www.arla.dk/APPL/HJ/HJ401/HJ401D02.NSF/O/ok sepie-og-krydrede-boenner.html
Nu har vi jo ikke børn der spiser med ved middagsbordet, men det kan nogengange være lige så svært at få grønsager i min mand som et lille barn :D Så denne opskrift er god, for her er gulerødderne most til ukendelighed og bønnerne gider han også spise når de er lidt hvidløg på ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2008

Munder

I går fik vi osso buco, som jeg havde lavet i weekenden. Her om vinteren er jeg rigtig glad for gryderetter, og Andrea elsker dem.

Anmeld

15. januar 2008

Tullebobs

Hej Sanne

Jeg giver dem ca 30 minutter i ovnen ved 200 grader, de sidste fem minutter får de varmluft, det giver dem en flottere farve :o)

Kh Trine

Hej Trine

hvor lang tid giver du dem i ovnen?

Kuns Sanne

Hej Pia

Her hos os står den på frikadeller (med masser af skujlte grøntsager, for det er den eneste måde vi kan få lokket grønt i vores lille kræsenpind ;)), hasselbagte kartofler og wokgrønt til:). Jeg lavede frikadellerne i går, laver altid mange ad gangen, steger dem i ovnen og så i fryseren - så er der til når vi (igen) skal have noget der ikke lige falder i den unge mands smag:P
God fornøjelse og appetit

Kh Trine

Anmeld

15. januar 2008

SaNiNa

Det må jeg prøve:)

Sanne

Hej Sanne

Jeg giver dem ca 30 minutter i ovnen ved 200 grader, de sidste fem minutter får de varmluft, det giver dem en flottere farve :o)

Kh Trine

Hej Trine

hvor lang tid giver du dem i ovnen?

Kuns Sanne

Hej Pia

Her hos os står den på frikadeller (med masser af skujlte grøntsager, for det er den eneste måde vi kan få lokket grønt i vores lille kræsenpind ;)), hasselbagte kartofler og wokgrønt til:). Jeg lavede frikadellerne i går, laver altid mange ad gangen, steger dem i ovnen og så i fryseren - så er der til når vi (igen) skal have noget der ikke lige falder i den unge mands smag:P
God fornøjelse og appetit

Kh Trine

Anmeld

15. januar 2008

Tullebobs

Jep, det er super nemt og man (og huset) stinker ikke af frikadelle-os bagefter;)

Kh Trine

Anmeld

16. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har lige lavet ugeplan:

Mørbradgryde m hjemmelavet fritter
Boller/kylling i karry
Urtefyldt kyllingefilet med frisk pasta og ostesauce
Chililasagne
Kalkungyrde med ris
Svensk pølseret
Hakkedrenge med hjemmefritter og bernaise

Det er hvad vi skal have den næste uge

Hilsen Jeanne

Anmeld

16. januar 2008

Doktor Doolittle

Jeg har lige lavet ugeplan:

Mørbradgryde m hjemmelavet fritter
Boller/kylling i karry
Urtefyldt kyllingefilet med frisk pasta og ostesauce
Chililasagne
Kalkungyrde med ris
Svensk pølseret
Hakkedrenge med hjemmefritter og bernaise

Det er hvad vi skal have den næste uge

Hilsen Jeanne

Hej Jeannie

Hvor kreativt og lækkert :P

Ved I i øvrigt hvad (?)
Jeg aner simpelthen ikke hvad vi skal have at spise denne uge, for min kæreste og jeg har en uge hver, hvor køkkenet er VORES 8D
Det er både super fedt at blive overrasket en hel uge i træk og også fedt dén uge hvor man selv har madtjansen, bare at kunne hygge rundt i køkkenet og lave god mad :P

Knus fra Tina

Anmeld

16. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Tina,

hvor må det være rart at have manden til at lave lidt mad. Jeg ville også gerne at min gik i køkkenet i ny og næ, men han er først hjemme ved 18 tiden til hverdag og kan forøvrigt kun koge et æg :P

Jeg elsker at lave mad og vil gerne prøve nyt, desværre har jeg en meget mad-konservetiv kæreste. Det er lidt bommer!!

Jeanne

Anmeld

16. januar 2008

SaNiNa

Ja kan kun sige min kæreste er en rigtig god kok han laver mere mad her hos os en jeg laver mad...
vi er osse rigtig tit fælles om at lave mad;)

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.