Hvad skal I have til aftensmad i dag ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.703 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. januar 2008

Pia.

Sidder lige og skal skrive en indkøbs seddel da jeg skal ud og handle i eftermiddag, men ved ikke rigtig hvad menúen skal stå på i aften.
Så tænkte jeg, hvad står menúen på hjemme hos jer i aften, eller hvad er favorit retten hos jer ?

:)Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2008

lonemus

Vi skal have hjemmelavet hotdog - et stort hit for vores datter på 1½ år.
Det er dejlig nem mad, da jeg ikke har megen tid til madlavningen i dag.

Ellers er boller i karry med ris og hjemmelavet kødboller et meget stort hit her :-)

Lone

Anmeld

14. januar 2008

SaNiNa

Ris tafel er er min livret

Sanne

Anmeld

14. januar 2008

Honningblomst

Hej søde Pia...:)
Dejligt at fp Jim hjem igen??
Nå, men det var mad vi kom fra...vi skal have ristaffel i aften....fik det i går, men der er heldigvis nok til i dag, så mad skal jeg ikke tænke på i dag...skønt.
Rigtig god dag til jer alle...
Knus fra mig til dig...

Anmeld

14. januar 2008

rlyn

Jeg har lige handlet kyllingestrimler, der skal marineres i olie, soya, hvidløg, ingefær og koriander.
De skal så steges med wokgrønt i aften og tilsættes Garam Masala, kokosmælk og lime. Dertil ris - mmmm...

Faktisk er bl.a. denne ret (med min opskrift :) ), at finde i en kogebog i USA, hvor overskuddet går til socialt svage børn.
Kan I huske Idolvinderen Taylor Hicks? Jeg så på nettet, at han søgte opskrifter til sådan et projekt, så jeg prøvede at sende ind og den kom sq med 8D

Nå, det var lige et sidespring.
Favoritretten herhjemme? Hmmm, mad ;) Så længe det er veltillavet, er det meste mad lækkert :P

Er det skønt at få manden hjem igen?

Knus
Rikke - som vil ud at marinere

Anmeld

14. januar 2008

Heidi.

Hejsa..

Vi skal have en ganske almindelig omgang spathetti med kødsauce... De er nemt, og ungerne elsker det...
Og da det ALTID er mig der står for madlavningen så er jeg til tider fantasiforladt...:))

Anmeld

14. januar 2008

SaNiNa

hvad med svinemørbrad smurt ind i grøn pesto med bacon om og ind i ovnen
med hassel bagt kartoffel og pesto sovs til + lækker salat

det er bare så lækkert, det skal vi have i aften

Sanne (som har fået børnesår for 4 gang)

Anmeld

14. januar 2008

Tullebobs

Hej Pia

Her hos os står den på frikadeller (med masser af skujlte grøntsager, for det er den eneste måde vi kan få lokket grønt i vores lille kræsenpind ;)), hasselbagte kartofler og wokgrønt til:). Jeg lavede frikadellerne i går, laver altid mange ad gangen, steger dem i ovnen og så i fryseren - så er der til når vi (igen) skal have noget der ikke lige falder i den unge mands smag:P
God fornøjelse og appetit

Kh Trine

Anmeld

14. januar 2008

SaNiNa

Hej Trine

hvor lang tid giver du dem i ovnen?

Kuns Sanne

Hej Pia

Her hos os står den på frikadeller (med masser af skujlte grøntsager, for det er den eneste måde vi kan få lokket grønt i vores lille kræsenpind ;)), hasselbagte kartofler og wokgrønt til:). Jeg lavede frikadellerne i går, laver altid mange ad gangen, steger dem i ovnen og så i fryseren - så er der til når vi (igen) skal have noget der ikke lige falder i den unge mands smag:P
God fornøjelse og appetit

Kh Trine

Anmeld

15. januar 2008

Pia.

Tak for alle jeres lækre retter og opskrifter...
Det blev til frikadeller, det var der stemning for her hjemme...
I dag skal vi spise hos mine forældre, så der skal jeg ikke tænke på mad, det er nu meget rart ind imellem.

Håber I alle sammen får en dejlig dag.
Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.