altså internet! Ud med TDC og nu cybercity, så nu funger det igen!
og lidt nyt fra os
Jeg er jo helt stoppet med at amme, og det er gået smertefrit, altså det vil sige mine babser har været ved at eksplomdere, men Johanna har ikke brokket sig - heldigvis!
Nu har vi lagt vores to tøser på samme rum, og i går lå de bare og fnes i en time, blev overtrætte, pev og lavede ballade i en time, men så faldt de også i søvn. I aften er det gået mere smertefrit, ingen fis og ballade. Så vi håber virkelig at det kommer til at fungere!
Jeg er begyndt at få en lille smule stress over at planlægge bryllup, johanna skal starte i Dp 1. juni (men har ikke hørt hvor endnu) og Alma skal starte i BH 1. juni, og jeg selv skal starte på job 23. juni, øvøvøv
Johanna klapper, vinker, giver ting hvis man siger tak, og tager det igen når man siger værsgod - meget sjov leg! viser hvor stor hun er, men kravle det er en by i rusland, hun sidder på den flade og hiver sig lidt frem, eller skubber sig tilbage, og bliver vældig hidsig!
Andreas og jeg har været til 30 års fødselsdag, uden børn, og nej hvor var det dejligt, men vi var jo trætte 2-3 dage efter, er det fordi man er blevet gammel?
Og babysitterne gjorde det rigtig godt, så igen ko på isen!
Mange knus fra Siber og Johanna
Ps er der nyt emne på profilen? har ikke lige fulgt med!
Nå ikke mere pladder fra mig, hbåer at I alle har det godt!
Anmeld