Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. april 2008

Marco2

HEj piger.

Vi skal ud og købe klapvogn her i weekenden, men synes godt nok det er svært at vælge.

Hvad har I valgt og hvorfor, og er I glade for den?

Selv har jeg kig på hhv. Emmalunga City Cross, ABC Pramy Luxe eller BRIO Race?

Nogle der kender dem?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

Rasmine

Vi har Emmaljunga City Cerox, den er super fed. Hjulene bare drejer og drejer...
;)

Anmeld

29. april 2008

Juniors mor

Vi har også netop købt klapvogn -og ja, det er godt nok svært!! Men først må man vel finde ud af hvilke behov man har og hvad klapvognen skal bruges til.
Vi har kigget på alt hvad der findes (tror jeg :)) og vores valg blev en Trille Noa. Grunden til det er, at det er en vogn hvor Julie kan ligge helt ned, så hun kan sove i den, der er utrolig god affjedring og skumhjul, så den kan ikke punktere. Det allervigtigste for os, var at finde en stor vogn, hvor Julie netop kan ligge helt ned, MEN samtidig skal det være en handy vogn som ikke er klodset og som er nemmere at komme omkring med end barnevognen (vi har en Odder). Trille Noa er smallere end de andre store klapvogne, men der er samme plads til barnet, så den er nem at komme omkring med. Vi synes det er en SUPER lækker vogn, som dækker alle vores behov og Julie elsker at sidde i den.

Helle

Anmeld

29. april 2008

Rasmine

Synes I sku prøve at tage ud og se de forskellige, inden I køber.

Anmeld

29. april 2008

Tynen

Jeg har taget den billige udvej og købt den fra Bilka - Får den egentlig ikke brugt ret meget :)

Trine

Anmeld

29. april 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Jeg har taget den billige udvej og købt den fra Bilka - Får den egentlig ikke brugt ret meget :)

Trine

nej, så skal man jo ud i den friske luft jo.
;)

Anmeld

29. april 2008

Tynen

Ja puha! - Det kan jo tage gejsten fra enhver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.