Nadi´s back.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2009

Tynen

Hvordan gik julen så?

Måtte I køre flere gange for at få alle gaverne med hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Nadi

Don't even ask!! Jeg ved snart ikke hvor jeg skal begynde og ende, men kort sagt så har det været den værste jul siden den jul vi fik at vide min farfar havde kræft...

Gaverne kunne vi sagtens have, men Dennis havde jo selvfølgelig også taget trailer med

Men tak fordi du spurgte! Jeg mangler dog at aflevere et par gaver til en lille pige, mon der er chance for at hun kan få dem imorgen??

Anmeld

30. december 2009

Tynen

OMG!!
Det lyder sgu allerede lige så slemt og grusomt som dengang jeg blev tvunget med ind og se Ringenes Herre i 10. klasse 

Er det noget du giver et bidrag af herinde, eller bliver det et resume over en cola?

Vi er i Mønneren hele dagen imorgen (Skal holde nytår herhjemme med en fra MGén af) så medmindre du skal på landet skal vi planlægge en ny dag

Anmeld

30. december 2009

Nadi

Uh det må nok bliver over en gang cola, ellers løber det vist bare af med mig og bliver et langt forvirrende indlæg hvis jeg skal skive her.

Okay, det kunne være I lige skulle et smut ud til dine forældre og ønske godt nytår. Vi er nemlig ude ved mine kl 12 og et par timer frem.

Anmeld

30. december 2009

Tynen

Hmmm... Altså jeg vil ikke udelukke eller love noget.
Man ved jo aldrig om kedsomheden render af med mig og jeg tager turen til staden i løbet af dagen

Hvis jeg nu tager derind ringer (Som i IKKE smsér    ) jeg sgu lige til dig så Oliver kan få sin gave.. Hvis han har plads til mere.

.. Arh´det gas! Det fylder næsten ingenting

Anmeld

30. december 2009

Nadi

ELG

Jeg tager Stella's med for en sikkerheds skyld, hvis du nu RINGER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.