Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anne85 skriver: Du er så lækker sveske!! Men det er jo 2 måneder siden... Kom lige med nogen nye
Du er så lækker sveske!! Men det er jo 2 måneder siden... Kom lige med nogen nye
jamen jeg kan jo ikke tage dem selv, og Jimmi kan ikke finde ud af det
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anne85 skriver: Du er sød Har taget ca 10 kg på Men med Kristian tog jeg også 21 kg på... Og tabte dem egentlig rimelig hurtigt igen... Såå... Men jeg synes ikke det er nemt... Spiser normalt ikke rigtg kulhydrater, men de første 15 uger havde jeg sindssygt kvalme og det eneste det hjalp var boller, kiks og saltede Chips. Jeg er også vandt til at løbe og gå til spinning... Men med bækkenløsning blir det højest til små korte gåture i langsomt tempo Men så må jeg gi den gas med vægttab bagefter
Du er sød Har taget ca 10 kg på Men med Kristian tog jeg også 21 kg på... Og tabte dem egentlig rimelig hurtigt igen... Såå... Men jeg synes ikke det er nemt... Spiser normalt ikke rigtg kulhydrater, men de første 15 uger havde jeg sindssygt kvalme og det eneste det hjalp var boller, kiks og saltede Chips. Jeg er også vandt til at løbe og gå til spinning... Men med bækkenløsning blir det højest til små korte gåture i langsomt tempo Men så må jeg gi den gas med vægttab bagefter
okay .. kan trøste dig med at jeg også har rundet de 10 kilo allerede.. .. Så jeg hopper i den grad med på slankevognen når tøserne er født
Jeg er 13+5 og hat termin d. 17. marts:-) Hvor mange af Jer kommer fra Aalborg området?
Bavianis skriver: Jeg er 13+5 og hat termin d. 17. marts:-) Hvor mange af Jer kommer fra Aalborg området?
Uhhh, dårlig samvittighed... Fik lige taget billeder igår, 20+2, så jeg må hjem og lægge dem ind...
Havde slet ikke set der var sådanne gruppe herinde....
Så vil jeg da gerne joine denne her da jeg har termin 15 juli.....
På billedet er jeg vist lige i slutningen af 17 uge.....
Her er et nyt af min mave, taget uge 15+2
Loa skriver: Havde slet ikke set der var sådanne gruppe herinde.... Så vil jeg da gerne joine denne her da jeg har termin 15 juli..... På billedet er jeg vist lige i slutningen af 17 uge.....
Velkommen i gruppen, og sikke en fin mave du har.
FrkLarsen skriver: Her er et nyt af min mave, taget uge 15+2
Ihh FrkLarsen, sikke dog du vokser, så flot du er
Nu vil jeg også vise min mave Synes først det er her i 18. uge man sådan rigtig kan se det (er nemlig lidt buttet i forvejen).
Her er jeg 17+1 (idag er jeg 17+4):
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128