3. kvartal 2010 maver :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Rillo

her er min mave 13+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

NoName

Rillo skriver:

her er min mave 13+5

Sikke en fin mavse du har Rillo...

Anmeld Citér

11. februar 2010

Rillo

noname skriver:

Sikke en fin mavse du har Rillo...

Den er ihvertfald stor

Men den voksede også hurtigt sidst..håber dog på baby ikke bliver lige så stor som sidst

Anmeld Citér

11. februar 2010

Anne85

Rillo skriver:

her er min mave 13+5

For dælen du vokser hurtigt :-) FLOT mave :-)

Anmeld Citér

12. februar 2010

Risen

Anne85 skriver:

For dælen du vokser hurtigt :-) FLOT mave :-)

kan du så smide nogle billeder ind ? du er den der vokser allermest hurtigt .. .. Vi vil se ..

Anmeld Citér

12. februar 2010

Anne85

Risen skriver:

kan du så smide nogle billeder ind ? du er den der vokser allermest hurtigt .. .. Vi vil se ..

Har ik computer før midt i marts Sønnike har hældt juice i den gamle og den nye er længe undervejs... Så alt foregår over iPhone... Og jeg kan ikke ligge billeder ind gennem den Men kan afsløre at jeg er KÆMPE... Og denne gang er det ik bare maven men også røv, lår og ansigt

Anmeld Citér

13. februar 2010

Risen

Anne85 skriver:

Har ik computer før midt i marts Sønnike har hældt juice i den gamle og den nye er længe undervejs... Så alt foregår over iPhone... Og jeg kan ikke ligge billeder ind gennem den Men kan afsløre at jeg er KÆMPE... Og denne gang er det ik bare maven men også røv, lår og ansigt

arh for den da.. :/ Øv bøv.. 

Ih hvor meget har du da taget på indtilvidere ? , så ikke man kan se det på det andet billede, kun en flot mavse

Anmeld Citér

13. februar 2010

Anne85

Risen skriver:

arh for den da.. :/ Øv bøv.. 

Ih hvor meget har du da taget på indtilvidere ? , så ikke man kan se det på det andet billede, kun en flot mavse

Du er sød Har taget ca 10 kg på Men med Kristian tog jeg også 21 kg på... Og tabte dem egentlig rimelig hurtigt igen... Såå... Men jeg synes ikke det er nemt... Spiser normalt ikke rigtg kulhydrater, men de første 15 uger havde jeg sindssygt kvalme og det eneste det hjalp var boller, kiks og saltede Chips. Jeg er også vandt til at løbe og gå til spinning... Men med bækkenløsning blir det højest til små korte gåture i langsomt tempo Men så må jeg gi den gas med vægttab bagefter

Anmeld Citér

13. februar 2010

sbs78

Her er et billede fra den 24/12-09 Der er jeg 12+4

Har desværre ikke fået taget noget nyt billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. februar 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Her er et billede fra den 24/12-09 Der er jeg 12+4

Har desværre ikke fået taget noget nyt billede

Du er så lækker sveske!! Men det er jo 2 måneder siden... Kom lige med nogen nye

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.