3. kvartal 2010 maver :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Hvor er du bare smuk...

Hmmm skal vist efter min fotograf... Jeg har stadig ikke fået mine billeder...

Tak søde Ej det er da lang tid du har ventet på dem nu hva? Vil se vil se .. hehe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Hvor er du bare fin

Tak søtte

Anmeld Citér

1. juli 2010

Corn

Risen skriver:

Tak søde Ej det er da lang tid du har ventet på dem nu hva? Vil se vil se .. hehe

Hey det hjalp.... har lige fået dem idag

Anmeld Citér

1. juli 2010

Corn

Har kun lige bladret igennem, men her er lige et par som jeg synes godt om ...

Og så er de jo ikke beskåret eller noget endnu...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. juli 2010

Risen

Macaab skriver:

ej hvor er de bare smukke søde ! Er helt vildt med nummer 2 ! 

Anmeld Citér

1. juli 2010

Corn

Risen skriver:

ej hvor er de bare smukke søde ! Er helt vildt med nummer 2 ! 

tak...

Nu skal vi have sorteret i dem og så vil jeg gerne have en version af nr. 3 med Sørens og mine hænder, til at hænge i vores hyggestue...

Og så nogle mindre af de forskellige til at hænge ovenpå... Måske lader manden sig så inspirere til at jeg må "få" mit fjerde barn om nogle år

Anmeld Citér

2. juli 2010

Risen

Macaab skriver:

tak...

Nu skal vi have sorteret i dem og så vil jeg gerne have en version af nr. 3 med Sørens og mine hænder, til at hænge i vores hyggestue...

Og så nogle mindre af de forskellige til at hænge ovenpå... Måske lader manden sig så inspirere til at jeg må "få" mit fjerde barn om nogle år

Det er da også en god ide.. Vi har også været så frække at hænge nogle rundt omkring i lejligheden.. Det giver sådan en god stemning og jaaa lidt inspiration til den næste hvis manden er frisk.. haha.. 

Men super gode, det er de! Fik du også taget nogle uden tøj på? - det gjorde jeg, og må indrømme at det er de flotteste , sådan helt naturlige moder agtige.. 

Anmeld Citér

2. juli 2010

Anne85

Macaab skriver:

Hold da op hvor er de fine... lækker lækker mave

Anmeld Citér

2. juli 2010

Corn

Risen skriver:

Det er da også en god ide.. Vi har også været så frække at hænge nogle rundt omkring i lejligheden.. Det giver sådan en god stemning og jaaa lidt inspiration til den næste hvis manden er frisk.. haha.. 

Men super gode, det er de! Fik du også taget nogle uden tøj på? - det gjorde jeg, og må indrømme at det er de flotteste , sådan helt naturlige moder agtige.. 

Nej jeg beholdt trusser og bh på... Men jeg blev sku lidt blufærdig, fordi det er en fotograf jeg kender... Så har jeg prøvet at blive genert også, så nu kan jeg strege det fra min to-do-liste...

Anmeld Citér

2. juli 2010

Corn

Anne85 skriver:

Hold da op hvor er de fine... lækker lækker mave

Den var ihvert fald stor... Og jeg praler lige lidt af mig selv, da jeg tog 16 kilo på, efter fødslen havde jeg smidt 6 kilo og nu er jeg allerede nede og mangle de sidste 7,5 kilo... Så hurtigt gik det IKKE med de andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.