3. kvartal 2010 maver :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Anne85

vellage skriver:

Jeg hopper lige med på mavebillederne, er i 30+6 i dag... gud hvor tiden går stærkt...

I får lige et par stykker så I kan se udviklingen..

uge 7

uge7

uge 14

uge 14

uge 20

uge 20

uge 2uge 20

uge 26

uge 26

uge 26+6

uge 30+3

Synes der er reeeet trangt lige nu... hmm det bliver nok ikke bedre... men ak! mine ribben... det er vist også noget med at han ligger højest lige nu.... ikk´?

Ihh hvor er du altså flot  Jo jeg troede også de lå højest omkring det tidspunkt... men nu synes jeg igen det presser helt op under brystet... og helt ud i begge sider... OG helt ned i underlivet... av av

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

NoName

vellage skriver:

Jeg hopper lige med på mavebillederne, er i 30+6 i dag... gud hvor tiden går stærkt...

I får lige et par stykker så I kan se udviklingen..

Synes der er reeeet trangt lige nu... hmm det bliver nok ikke bedre... men ak! mine ribben... det er vist også noget med at han ligger højest lige nu.... ikk´?

Sikke flot din mave er... wow altså...

Det ser ikke ud til du har taget et gram på...

Og jow man må sige at ribbenene er sat på prøve indimellem... av av...

Anmeld Citér

21. juni 2010

vellage

Anne85 skriver:

Ihh hvor er du altså flot  Jo jeg troede også de lå højest omkring det tidspunkt... men nu synes jeg igen det presser helt op under brystet... og helt ud i begge sider... OG helt ned i underlivet... av av

tusind tak for de pæne kommentarer...

Ja det går vel kun én vej... kan mærke at benene også siger "hey mand du bliver nødt til at massere mine lægge og nusse mine fødder".. han lytter sjovt nok!! dejligt... og jeg der ellers normalt er kilden bare du kigger på mine fødder er helt vild med det nu... åhh..

hi hi - hav en skøn dag.

Anmeld Citér

21. juni 2010

vellage

noname skriver:

Sikke flot din mave er... wow altså...

Det ser ikke ud til du har taget et gram på...

Og jow man må sige at ribbenene er sat på prøve indimellem... av av...

Tak tak igen.. ihh... jeg har taget ca. 8 kg. på, startede vist på 71,5 og ligger på 79,5 nu... og taget i betragtning af at han og maven jo vokser så føler jeg stadig at jeg har "min" krop + lidt vand i benene.

igen TAK for de fine ord... ind i mellem føler jeg mig mig lidt hval agtig så så er det jo rart at vide hvad andre alliegevel synes...

Hav en fantastisk dag!

Anmeld Citér

21. juni 2010

lilpiv

Puha.. Synes maven er ved a' være noget i vejen, og alligevel så langt igen.. De 2 første billeder er fra uge 21+6 og de2 sidste er fra uge 26+5..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juni 2010

acdp8620

Har også lige et par billeder. Er i dag 36+3

Billede nr 1 er 20+0

billede nr 2 er 30+0

billede nr 3 er 36+0

Anmeld Citér

24. juni 2010

NoName

acdp8620 skriver:

Har også lige et par billeder. Er i dag 36+3

Billede nr 1 er 20+0

billede nr 2 er 30+0

billede nr 3 er 36+0

WOW sikke slank du er... flot mave...

Anmeld Citér

29. juni 2010

Anne85

Nu er det ellers ikke fordi jeg er pjattet med at vise min fede krop frem længere... men manden tog dette bilelde af min mave igår og hold op hvor ser det mærkeligt ud. det ligner jo at jeg lige har smurt den ind i creme eller noget - men nej nej - sårn gør min hud åbenbart bare når den er spændt ud til bristepunktet. Ingen strækmærker - bare en underlig glinsende hud hvor samtlige blodårer er synlige.

Og hold da op en ølvom efterhånden.... kan godt forstå jeg går som en der har skidt i bukserne for hold da op hvor jeg synes den hænger lavt. Utroligt for hun bruger squ også stadig al pladsen helt oppe under brystet føler jeg og hun fylder godt ud i begge sider af maven (hmm... var der noget med at man havde brede maver med piger - det er jeg da vist et tydeligt eksempel på)

Nå ikke et kønt syn... men forhåbentlig det sidste mave billede...

hilsen Anne 39+5

Anmeld Citér

29. juni 2010

Anne85

Anne85 skriver:

Nu er det ellers ikke fordi jeg er pjattet med at vise min fede krop frem længere... men manden tog dette bilelde af min mave igår og hold op hvor ser det mærkeligt ud. det ligner jo at jeg lige har smurt den ind i creme eller noget - men nej nej - sårn gør min hud åbenbart bare når den er spændt ud til bristepunktet. Ingen strækmærker - bare en underlig glinsende hud hvor samtlige blodårer er synlige.

Og hold da op en ølvom efterhånden.... kan godt forstå jeg går som en der har skidt i bukserne for hold da op hvor jeg synes den hænger lavt. Utroligt for hun bruger squ også stadig al pladsen helt oppe under brystet føler jeg og hun fylder godt ud i begge sider af maven (hmm... var der noget med at man havde brede maver med piger - det er jeg da vist et tydeligt eksempel på)

Nå ikke et kønt syn... men forhåbentlig det sidste mave billede...

hilsen Anne 39+5

og måske I også lige sku ha billedet  Ps... beklager natbukserne... men det er efterhånden det mest behagelige at rende rundt i

Anmeld Citér

30. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

og måske I også lige sku ha billedet  Ps... beklager natbukserne... men det er efterhånden det mest behagelige at rende rundt i

WOW Anne. sikke flot mause. og "hel" endnu. sikke lækkerbrun du er tager du solarie?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.