3. kvartal 2010 maver :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Anne85

Lige et par nye billeder (af hende den tykke der efterhånden kun kan være i sine h&m hygge-bukser)...

Et fra uge 29 og et fra uge 30... Puha... livmoderen er lige så stor som den var da jeg var absolut høj gravid med den første (ihvertfald ud fra SF-mål)... hmmm
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

NoName

Anne85 skriver:

Lige et par nye billeder (af hende den tykke der efterhånden kun kan være i sine h&m hygge-bukser)...

Et fra uge 29 og et fra uge 30... Puha... livmoderen er lige så stor som den var da jeg var absolut høj gravid med den første (ihvertfald ud fra SF-mål)... hmmm

Ihh Anne, jeg synes altså du er så fin... en flot kuglerund mavse...

Anmeld Citér

16. april 2010

Anne85

noname skriver:

Ihh Anne, jeg synes altså du er så fin... en flot kuglerund mavse...

Du er så sød... meeen... alle de ekstra kg sidder desværre ikke kun på maven og det er ØV! Men hva... 10 uger igen, så kan man komme igang med vægttab

Anmeld Citér

16. april 2010

NoName

Anne85 skriver:

Du er så sød... meeen... alle de ekstra kg sidder desværre ikke kun på maven og det er ØV! Men hva... 10 uger igen, så kan man komme igang med vægttab

Må jeg være med i den klub også??? Jeg har reddet mig en ladeport som jeg gerne vil af med igen når den tid kommer...

Er jo også i følge min læge tyk....

Anmeld Citér

23. april 2010

lilpiv

Her er lige et nyt mave billed..

Her er jeg 18+4, 19+1 i dag, og synes der er meget langt igen.. Glæder mig til den lille kommer til verdenen til september, bliver så dejligt at se hende for første gang

Anmeld Citér

23. april 2010

NoName

lilpiv skriver:

Her er lige et nyt mave billed..

Her er jeg 18+4, 19+1 i dag, og synes der er meget langt igen.. Glæder mig til den lille kommer til verdenen til september, bliver så dejligt at se hende for første gang

Sikke en fin baby bule du har fået...

Anmeld Citér

23. april 2010

saxa

Anne85 skriver:

Smuuuuk mavse

Anmeld Citér

24. april 2010

Low

På de her billeder er jeg 32+0.

Jeg har termin D. 15/6-2010! Jeg glæder mig godt nok rigtig meget til min Alexander kommer ud til os!!!

Anmeld Citér

24. april 2010

FrkLarsen

Her et par billeder fra idag uge 25+0

Anmeld Citér

24. april 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

Her et par billeder fra idag uge 25+0

Så fin du er Kamilla... Synes babybulen klær' dig rigtig godt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.