Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bavianis skriver: Her er billeder af min mave fra sidste uge, hvor jeg var i 18. uge. Den er bare stadig SÅ lille ift alle Jer andres! Håber snart den vokser...
Her er billeder af min mave fra sidste uge, hvor jeg var i 18. uge. Den er bare stadig SÅ lille ift alle Jer andres! Håber snart den vokser...
Ihh, hvor er du flot... Sikke en fin mave
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
14+4
Nu skal jeg vist også have tømt kameraet igen... Så jeg kan opdatere med min hval-store mave... idag 25+0
Billede følger over weekenden... Hvis jeg husker det
Macaab skriver: Nu skal jeg vist også have tømt kameraet igen... Så jeg kan opdatere med min hval-store mave... idag 25+0 Billede følger over weekenden... Hvis jeg husker det
Ind med de billeder Venter spændt !
21+4
Her er så et mave billede af mig!.. (En drenge-mave) Syntes sgu jeg ser mere fed ud end graviid, men jeg er også stor i forvejen.
-Marlene
Risen skriver: Ind med de billeder Venter spændt !
Ja skal jo lige have taget billedet først...
Men så kommer det også
Så fik vi også taget de første mave billeder..
Her er jeg 15+5 uger henne.. Og allerede ved at være pæææænt stor.. Men der sidder os stadig lidt fra den første der..
saxi skriver: Så fik vi også taget de første mave billeder.. Her er jeg 15+5 uger henne.. Og allerede ved at være pæææænt stor.. Men der sidder os stadig lidt fra den første der..
ihh hvor er du fin! Og fed trøje ! I loove it!
Ihh, altså, hvor har i nogle fine mavser....
Macaab skriver: Ja skal jo lige have taget billedet først... Men så kommer det også
Børnefødselsdag sætte lige en bremse på projektet... Men billedet fik jeg da taget, så det kommer på i løbet af ugen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128