praleindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2009

Kaufie

Hvad er jeres unger helt vildt gode til?

William har talent for at lægge puslespil - jeg havde egentlig skrevet ca 10 brikkers spil på ønskesedlen, men han fik så Cars puslespil i julegave - 8 billeder med hhv 12, 16, 20 og 24 brikker - og dem klarer han snildt!! Selv inden han havde set motivet gik det ret stærkt - men han kender jo så også bilerne, og dermed motiverne, ret godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

ivfmarie

sejt!

Måske skulle man prøve...? Malte er vild med alle spil med brikker - de kan nemlig ædes

Anmeld

30. december 2009

Tynen

WOW! Hvor er det vildt!!
Ham kan du sgu være stolt af
Stella har et med 4 brikker, og det gider hun godt nok ikke sidde og fumle med særlig længe før hun giver op.

Til gengæld er hun skide god motorisk.
Drøner rundt på sin løbecykel, hopper og springer til "gymnastik" og god til at holde hende selv og hendes forældre vågen både dag og nat

Anmeld

30. december 2009

Anja

Vildt flot ! Elias er endnu ikke kommet videre mht puslespil end de der træpuslespil med dutter på brikkerne

Hvis jeg skulle pege på noget han er specielt god til må det at spille Mario Kart på både Wii og Nintendo DS  - måske ikke det bedste at prale med  

Anmeld

31. december 2009

Joan ( Smallie )

Han er godt nok dygtig Niels kan slet ikke sidde stille til det.

Men traktor og maskiner i det hele taget det kan han til ug.

Inden han skal i seng sidder han og farmand og ser traktortark og der kan han omkring 75% af de mærker der køre, så lige hvad traktor angår er han en rigtig nørd. Han har rigtig mange bruder ting og han elsker at lege med dem. .

Sådan motorisk er han også rigtig god. Jeg fandt ud hvor god da vi gik over til naboen og deres grusvej var helt belagt med is der faldt han nemlig ikke en eneste gang selv om han pjattet riundt på det.

Og så snakker han som et vandfald men det har han nu gjort længe.

Min ynglings sætning fra ham er: hjælp mig jeg har problemer

Så er jeg solgt må jeg indrømme

Anmeld

1. januar 2010

Mie A

Hvor er han dygtig - Simon er også "puslespilsbarn" - og er også rigtig god til det.

Anmeld

1. januar 2010

Susan1978

hmmm ja hvad er Emil god til...  at sno sin mor om sin lillefinger..  få sin vilje og generalt bare være hysterisk....

ellers så får vi at vide at han er sproglig meget dygtig.. han kan bla tælle til 10 også..   og kan ret mange sange udenad.

Anmeld

1. januar 2010

..

Smilla er helt vildt dygtig til at lave perlearmbånd, hoppe, danse og til at tale og forstå hvad vi siger

Anmeld

1. januar 2010

Millebasse

Bastian har en nærmest fotografisk hukommelse, han kan huske selv små ting som er sket, som vi andre knapt kan huske.

Og så er han rigtig god til alt der skal bruges værktøj til, elsker at skrue osv..

Anmeld

1. januar 2010

Muffinmus

hmm, han har vist teknisk snilde som sin far og elsker at skille ting ad og vil gerne(kan ikke endu helt) samle dem igen

Puslespil gider han stort set ikke selv om vi har 3-4 stk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.