Møg-su-låne-system...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

DK

Jeg har heller ikke fået mit lån. ØV. Jeg har ringet til bankmanden og forklaret at der ikke lige er kommet så mange penge ind som der plejer.

Jeg godkendte lånet midt i december, men de har åbenbart også haft problemer med forsørgerlånene kunne jeg se i en nyhedsupdate på su.dk, så dem har man ikke kunne godkende før efter jeg havde godkendt. Men i alt fald er der ikke gået lån ind, kun alm. su.

Men de plejer at være gode/hurtige til at efterbetale beløbet!! Så vi og bankmændene må bare væbne os med tålmodighed!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

nikoline

haha... glad for det ikke kun er mig, der ikke har fået mine penge... eller... det er træls for os alle, og er ikke på den måde glad, men mere lettet over at den oplysning om fornyelse over nettet ikke kun var gået min næse forbi...

Anmeld

30. december 2009

Maise

Eva skriver:

som nu er ændret så man skal ind på min-su hvert år i december og skrive om man vil have lån..dvs jeg ikke får noget lån udbetalt i dag....grrr....møg..

Så til Jer der heller ikke har fået det af vide...husk at søg igen og nu over nettet.

Knus Eva

man har altid skulle søge om sin su fra år til år, dog fik man brev før så man blev mindet om det, ellers ville jeg også have glemt det da jeg studerede. de kunne da godt sende en påmindelse til ens email om det. Øv hvor surt for dig EVA.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.