Møg-su-låne-system...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.016 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. december 2009

Honningblomst

som nu er ændret så man skal ind på min-su hvert år i december og skrive om man vil have lån..dvs jeg ikke får noget lån udbetalt i dag....grrr....møg..

Så til Jer der heller ikke har fået det af vide...husk at søg igen og nu over nettet.

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

Mutti2

Eva skriver:

som nu er ændret så man skal ind på min-su hvert år i december og skrive om man vil have lån..dvs jeg ikke får noget lån udbetalt i dag....grrr....møg..

Så til Jer der heller ikke har fået det af vide...husk at søg igen og nu over nettet.

Knus Eva

ORK..... Lorte system!!

Jeg havde godt nok undret mig over at jeg ikke havde fået brev fra dem!!!

1000 tak for informationen!!

KÆMPE knus Pernille

Anmeld

30. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Det vil altså sige, det er slut med at de sender breve ud omkring su-lån? Ej, det er jeg da godt nok lidt træt af. Jeg har sgu da brug for mit lån - ØV altså.

Anmeld

30. december 2009

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

ORK..... Lorte system!!

Jeg havde godt nok undret mig over at jeg ikke havde fået brev fra dem!!!

1000 tak for informationen!!

KÆMPE knus Pernille

Det var så lidt....tænkte at der var andre end mig der ikke vidste det...

Anmeld

30. december 2009

Honningblomst

Mathildesmor skriver:

Det vil altså sige, det er slut med at de sender breve ud omkring su-lån? Ej, det er jeg da godt nok lidt træt af. Jeg har sgu da brug for mit lån - ØV altså.

Jeps...skal du have det eller have haft det i dag, så skulle du have meldt dig til på min-su.

Knus..

Anmeld

30. december 2009

oo

jeg forstår ikke I ikke har fået mail om det på jeres "studiemail"...vi har allesammen modtaget en email fra SU om det inde på vores SDU-mail, så jeg vidste det godt, jeg havde bare ikke nosset mig sammen til at rette det, så jeg får også mit forsinket. til gengæld blev jeg glædeligt overrasket over at se, at jeg i alt får 800 kr mere mellem hænderne fra idag af, fordi både SU og SU-lån er steget

Anmeld

30. december 2009

otlitrom

Er også pænt træt af det!! Jeg gen-ansøgte 14. december, da jeg fik det a vide af en studiekammerat, og det er stadig ikke gået igennem! ØV!

Anmeld

30. december 2009

MM1987

Ihh...

Det havde jeg da heller ikke lige tænkt på, nå men så er der vel dobbelt op i februar...

Synes egentlig det er fint nok med ændring i systemet, det andet var lidt besværligt, men havde bare lige glemt jeg skulle forny det...

Godt nytår...

Anmeld

30. december 2009

oo

normalt er det sådan at SU udbetales hver uge på en bestemt ugedag, altså hvis du har glemt at melde SU lånet til, så kommer det bare en uge senere, så jeg er ret sikker på du ikke skal vente helt til februar før det går igennem

Anmeld

30. december 2009

Vidunderligeunger

jeg fik mit lån i dag... min studievejleder havde sagt det højt i klassen. men I kan søge nu og det kommer inden for tre uger... (tit før)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.