Mon det er slut med at amme nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2009

TbCp

Åha jeg syntes det var rigtig svært. Jeg nød når hun lå ved mig på den måde. Så jeg savnede det da hun ikke ville mere. Men på den anden side var det rart nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2009

LinLin

Jeg stoppede det selv da han havde fået sin første tand (6 mdr) - havde haft store problemer i starten med at der gik hul hele tiden og det ville jeg bare ikke opleve igen! Men synes også det var hyggeligt at give ham flaske...

Anmeld

30. december 2009

Mumto3

Sanne og Nicklas skriver:

Ja Det er nu 2 døgn siden Nicklas sidste spiste hos mig og jeg savner det bare så meget... Sider lige frem og håber på han giver lyd fra sig og jeg kan lægge ham til.

en tror faktisk ikke det sker, min sp "lovede" mig ellers at der gik længe (når han var omkring 1 år) enden han ikke ville ammes mere da vi begyndt på gør, har jo kæmpet en brag kamp med ammingen da han var helt lille og det var en sejer i sig selv at vi fik det til at fungere. men nu er det håben bart ved at være slut. de sidste 2 ammingen har han skippet i løbet af 3-5 dag.

Hvordan hvade i det da jeres kærer ikke hvade brug for at blive ammet mere, jeg føler savn og savner vores nærvær og hygge.

Jeg vil bare lige sige at der stadig er mælk selvom der er gået flere dage siden du sidst ammede.

Jeg har ammet mine 3 børn fuldt ud indtil de fyldte 7 mdr, og jeg er stoppet med amningen da de var mellem 12-18 mdr gamle. Jeg har nydt at holde op hver gang, men sådan er vi så forskellige.

De to første ammede jeg med mange dages mellemrum i slutningen, og det fungerede fint. Til sidst da det ebbede helt ud, så kunne der godt gå en uge eller mere mellem amningerne.

Man har mælk i brysteren læææænge efter man holder op med at amme. Det er ikke så meget, men det er der.

Da jeg stoppede med at amme den yngste, blev hun pludselig meget syg et par uger efter, og lægen spurgte om jeg stadig ammede, for det ville være godt for hende, hvis jeg gjorde. Så selvom vi lige var stoppet et par uger inden, så trappede  jeg faktisk amningen op og ammede hende yderligt i et par uger, indtil hun var blevet rask igen, og så stoppede jeg igen. Det gik helt uden problemer.

Anmeld

30. december 2009

SaNiNa

Han vågnede så ved en 22 tiden og var godt sulten så ammede lige 15 min på hver bryst.

Anmeld

30. december 2009

SaNiNa

Hvor er jeg glad for at hørr at jeg ikke er den eneste der har det sådan... Vil så gerne amme lidt mere.

Men hvis han ikke vil må mor her jo bare lærer at acceptere.

Men alt tyder på jeg osse kommer til at amme i aften han har været vågen en del gangen den sidste 1½ time

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.