Sanne og Nicklas skriver:
Ja Det er nu 2 døgn siden Nicklas sidste spiste hos mig og jeg savner det bare så meget... Sider lige frem og håber på han giver lyd fra sig og jeg kan lægge ham til.
en tror faktisk ikke det sker, min sp "lovede" mig ellers at der gik længe (når han var omkring 1 år) enden han ikke ville ammes mere da vi begyndt på gør, har jo kæmpet en brag kamp med ammingen da han var helt lille og det var en sejer i sig selv at vi fik det til at fungere. men nu er det håben bart ved at være slut. de sidste 2 ammingen har han skippet i løbet af 3-5 dag.
Hvordan hvade i det da jeres kærer ikke hvade brug for at blive ammet mere, jeg føler savn og savner vores nærvær og hygge.
Hej!
Pyh! Kan godt følge dig!! Jeg har lige været igennem det samme - min søn på ½ år har de sidste par måneder ikke rigtig ville amme hos mi, men jeg har kæmpet og kæmpet hvor det så de fleste gange lykkedes...Men så her for en uge siden, der var den "gal" igen...Han ville bare ikke, og jeg blev lidt "bekymret", for han skal jo ha´sine ca 700 ml. mælk i døgnet ud over sin grød og hvad han ellers får! Så jeg tænkte at nu måtte jeg lytte til ham - for han gider ikke mere! Nu får han 3-4 x sutteflasker om dagen plus alt det andet faste føde...Ammer ham 1-2 gange om natten for der har han ingen problemer, det er kun om dagen!
Jeg kan godt forstå det er hårdt for dig...Men prøv og se hvor fantastisk det er når vores små englebasser selv kan sige til og fra! Jeg kunne mærke, at det har været MIT behov for at amme ham her til sidst - han havde sq ikke brug for min mælk længere!
Håber du kommer godt igennem og ikke føler at det er dig der er forkert...din søn fortæller dig , at han har fået hvad han han har brug for hos dig - og FEDT det lykkedes med amningen
Kærligst Louise
Anmeld