Rykke eller droppe festen d. 23 januar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. december 2009

..

Hej Piger.

Jeg sad lige og kiggede gamle indlæg og fandt det ang festen :

https://www.baby.dk/debat/32835pi3/moedre-juli/ses- igen-i-januar--med-eller-uden-boern.aspx

Dengang var vi mange men nu er vi kun Klock, MieA, Anja og jeg? Tænker om vi skal finde en anden dato eller der bare ikke er stemning for en fest hos mig alligevel?

Rikke - som er frisk på en fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Rasmine

Tror måske at folk ikke kan overskue at lave flere planer, ovenpå julen...?

-Mon ikke tilmeldingerne kommer efter nytår?

Anmeld

29. december 2009

..

Kan da godt ske

Kommer du?

Anmeld

29. december 2009

Louise mortil4

jeg tror gerne jeg vil komme, men det kommer helt an på hvordan vejene er, jeg er ikke god til glatte veje og sne, så jeg vil gerne lige vente med at sige endeligt ja.

Anmeld

29. december 2009

Mie A

mortil4 skriver:

jeg tror gerne jeg vil komme, men det kommer helt an på hvordan vejene er, jeg er ikke god til glatte veje og sne, så jeg vil gerne lige vente med at sige endeligt ja.

Sådan har jeg det også...

Anmeld

29. december 2009

Mie A

Ja... og så synes jeg ikke festen skal rykkes, da det passer mig perfekt den dag

Anmeld

29. december 2009

Louise mortil4

Mie A skriver:

Ja... og så synes jeg ikke festen skal rykkes, da det passer mig perfekt den dag

helt enig der også skal vi ikkese hva der sker når vi kommer tættere på??

Anmeld

29. december 2009

Helle30

Jeg skrev sidst, at jeg er helt med på d. 23. uden børn, og det står jeg ved.

Det er måske rigtigt, at folk lige er lidt forpustede over en overstået jul og en forestående nytårsaften. Det er sikkert også derfor, så få har svaret i denne tråd. Mit forslag er at oprette en tilmeldingstråd om en uge. Så burde overblikket være vendt tilbage til de fleste.

- Helle

Anmeld

30. december 2009

ivfmarie

Ihh.. ja, jeg må indrømme at jeg sagde ja, men må så desværre melde pas igen. Min mor har indkaldt vores famile til weekendophold pga fødselsdag.

Det passede ellers kanint - jeg er nemlig på agilitykursus i Horsens om lørdagen, så det havde været nemt lige at smutte over vandet til fest om aftenen.. Meeen... det må blive en anden dag! Sorry.

Marie - ville gerne have været til fest

Anmeld

30. december 2009

Lise

Og jeg skrev måske... Og selvom jeg elsker at tilbringe min tid med jer, så orker jeg bare ikke køreturen - for at tage den hjem igen om aften - med min gigantiske mave. Jeg er heller ikke særlig festlig alligevel  I øvrigt er vi også netop inviteret til 4-års fødselsdag den weekend, som netop holdes den weekend, fordi vi ikke kan weekenden efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.