Hej søde.
Du skal nok passe på ikke at tænke for meget over den forestående fødsel. Jeg kender flere som nærmest gik i panik lige op til fødslen, netop fordi at de ikke kunne holde styr på alle deres følelser herom!!
Jeg vil lige starte med at sige, at ja, det gør ondt at føde.... Men bestemt ikke så ondt som forventet!!
Jeg havde planlagt fødslen, og havde besluttet mig for en epidural, havde også planlagt at jeg ville stå op, da tyngdekraften så vil hjælpe!!
Men da jeg havde en kort fødsel, nåede jeg det desværre ikke!! Så jeg tog den benhårdt uden smertestillende. Og da jeg ville op og stå, kunne jeg ikke overskue at komme op og stå pga veerne!! Så det blev en liggende fødsel uden noget 
Tasken var halvt pakket et par måneder før. Men da veerne så kom, skulle den da lige efter tjekkes, og så synes jeg selvfølgelig bare at der manglede ALT i den!! Så jeg fór rundt med konstante veer (få minutter imellem, med varihed af 1 min)..... Det var ikke sjovt. Jeg endte med at komme ud af døren med 2 tasker og 2 poser
Mig hastende ind i bussen med det, og gående det sidste stykke vej op til sygehusen
- ikke sjovt.... Så det kan anbefales at være i god tid 
En ting jeg dog vil igen til min næste fødsel.... Det var at da jeg pressede hende ud, satte jeg mig selv op under presveen og tog imod hende.... Det er jeg satme SÅ stolt af 
Men fat god mod.... Det skal nok gå alt sammen
Du skal bare tage det som det kommer
Men for at svare på dit spm. så havde jeg ikke så mange tanker omkring det
Jeg var fast besluttet på at det var noget jeg skulle igennem, og som milliarder af kvinder havde været igennem før mig 
Men vær forberedt på at det er den vildeste oplevelse du kommer til at få. Følelserne omkring det er så ubeskrivelige fantastiske 
Uhhhh..... gid det var mig igen 
Knus Pernille, som kun er en lille bitte smule jaloux