Dametasker ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

grinbidderen skriver:

når nej nej men den til 50.. er det ik en kopivare af en louie viton?

men du må gerne tjekke hvor meget det kommer til at koste i det gele hvis det er.. så tjekker jeg lige med manden om det er ok i morgen om jeg bruger flere penge nu. hihi

Jo, det er en kopi af Louie viton

Det koster 75,- for max 1 kg. for pakkepost - har lige kigget på Postdanmarks hjemmeside

Så det vil bliver 125,- i alt

Skriv til mig i morgen, når du har talt med manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

grinbidderen

Sabrina17 skriver:

Det koster 75,- for max 1 kg. for pakkepost - har lige kigget på Postdanmarks hjemmeside

ok det vil jeg lige gøre... vi skrives så lige ved imorgen..

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

grinbidderen skriver:

ok det vil jeg lige gøre... vi skrives så lige ved imorgen..

Det gør vi

Anmeld

2. januar 2010

TbCp

Sabrina17 skriver:

Undskyld jeg lige blander mig
Den kan sendes meget billigere... 
Hvis den bliver sendt som brev, tjek post danmarks hjemmeside.

Jeg sælger en masse over trendsales så sender tit pakker Og sendes de som brev er det langt billigere 

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

TbCp skriver:

Undskyld jeg lige blander mig
Den kan sendes meget billigere... 
Hvis den bliver sendt som brev, tjek post danmarks hjemmeside.

Jeg sælger en masse over trendsales så sender tit pakker Og sendes de som brev er det langt billigere 

Men kan den sendes som brev? Den er jo stor... Det er jo ikke bare en lille håndtaske, den er vel 30 sm eller sådan lign. Jeg må indrømme jeg heller ikke er klar over det, så bare hvad det kostede for en pakke

Anmeld

2. januar 2010

TbCp

Sabrina17 skriver:

Men kan den sendes som brev? Den er jo stor... Det er jo ikke bare en lille håndtaske, den er vel 30 sm eller sådan lign. Jeg må indrømme jeg heller ikke er klar over det, så bare hvad det kostede for en pakke

Jo jo det kan den sagtens. Hvis du går herind http://postdanmark.dk/index.jsp og trykker lige til højre for de der tre rullemenuer, der er en knap der hedder "find brevtype", der kan man indtaste mål og vægt på pakken så regner den ud hvad prisen er. 

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

TbCp skriver:

Jo jo det kan den sagtens. Hvis du går herind http://postdanmark.dk/index.jsp og trykker lige til højre for de der tre rullemenuer, der er en knap der hedder "find brevtype", der kan man indtaste mål og vægt på pakken så regner den ud hvad prisen er. 

Tak for det - må lige tjekke det for hende så. Men var lige hurtigt derinde, men synes der stod den max måtte være 90 cm. l+b+d og tror den er mere end det Så hvis den er mere, skal den sendes som pakke.. Men tak for hjælpen - der er jo ingen der skal snydes.. Min svigermor arbejder ved pastdanmark, kunne evt. også bare liiige ringe til hende

Anmeld

5. januar 2010

grinbidderen

Sabrina17 skriver:

Tak for det - må lige tjekke det for hende så. Men var lige hurtigt derinde, men synes der stod den max måtte være 90 cm. l+b+d og tror den er mere end det Så hvis den er mere, skal den sendes som pakke.. Men tak for hjælpen - der er jo ingen der skal snydes.. Min svigermor arbejder ved pastdanmark, kunne evt. også bare liiige ringe til hende

hejsa. ville bare lige sige at jeg desværre ikke er intreseret i tasken afligevel..

Anmeld

5. januar 2010

MorTilSnartFire <3

grinbidderen skriver:

hejsa. ville bare lige sige at jeg desværre ikke er intreseret i tasken afligevel..

Det er bare OK

Anmeld

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Op Alle er stadig til salg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.