Hey alle.
Så er besøget hos vores DP overstået, bare ikke så vellykket som jeg havde håbet på.. Martin (min mand) syntes hun var vældig flink og han har god mavefornemmelse med det, det syntes jeg bare ikke jeg har.
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det er vores DP jeg har noget i mod eller det er selve tanken om at andre skal passe Smilla.. Det skal siges at Smilla aldrig endnu er blevet passet mere end 1 time så vi er nok i en ret tæt symbiose Smilla og jeg. :$
Jeg syntes ikke rigtigt at vores DP virkede som et varmt menneske, de andre børn dernede fik lov at stå og græde hvis de havde været oppe at "slås" med de andre børn og da den ene ville kramme ignorerede hun ham bare. Skal siges at hun lidt senere sad på gulvet og de alle kom hen og krammede hende. Vi spurgte om vi måtte stille vores autostol dernede fordi der er forskelligt hvem der henter og det var åbenbart noget af et issue, efter lidt betænknings tid gik hun så med til det - come on, det er en stol! De andre 3 børn er 2 år så ingen jævnaldrende venner til Smilla og når de stopper er de nye jo nok yngre end hende.. Vores dp gik meget op i at fortælle at selv om det var et offentligt job så er det et privat hjem og derfor ser hun gerne vi ringer på døren og venter til hun kommer og åbner, hvis så hun skifter børn eller noget så må man bare stå og vente. Underligt man ikke bare må gå ind, vores børn er der immervæk så det kan da ikke være så hemmeligt..(?)
Er det bare mig eller hvad siger I erfarne??
(H)
Anmeld