p- pille, kondom, spiral osv ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

MaleneG

før jeg blev gravid tog jeg p-piller, men de var ikke rigtig nogen succes forstået på den måde at jeg blødte selvom jeg tog dem som jeg skulle, så skulle tage dobbeltdosis  og skal tage p-piller hele tiden, med kun én årlig pause.

Så overvejer efter graviditeten at hoppe på p-plaster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

LineD

Herhjemme har jeg haft p-plaster og p-piller, måtte dog stoppe med p-plaster da jeg er allergisk over for nogle ting, og plaster er en af dem Var dog ENORMT glad for P-plasteret, skiftes hver uge og nada problemer...

Men så har jeg haft p-piller uden nogen problemer what so ever, nu har jeg dog lige været gravid og fødte for en måned siden...må indrømme jeg ikke ved om jeg gider starte på prævention igen Det må være Mortens problem hehe

Anmeld

29. december 2009

Mikkelmusen

hormonspiral

Anmeld

29. december 2009

frk Jensen

Hormon spiral.. Er super glad for mit valg da jeg ikke gider p-piller..

Anmeld

29. december 2009

mullesmith2

Jeg har taget p piller i mange år og ellers brugt kondom hvis man indimellem havde glemt en eller flere. Vi prøver nu på at blive gravide så pillerne har været lagt på hylden i et par måneder. Men efter graviditet og det hele overvejer jeg en kobberspiral. Ved faktisk ik hvad forskellen er på hormon og kobberspiral, men noget med hormoner skal jeg ihvertfald ikke have siddende. hehe

Anmeld

29. december 2009

engel24

BetinaMørk skriver:

Hormon spiral.. Er super glad for mit valg da jeg ikke gider p-piller..

vor er forskellen på den og bare spiral???

Anmeld

29. december 2009

engel24

MaleneG skriver:

før jeg blev gravid tog jeg p-piller, men de var ikke rigtig nogen succes forstået på den måde at jeg blødte selvom jeg tog dem som jeg skulle, så skulle tage dobbeltdosis  og skal tage p-piller hele tiden, med kun én årlig pause.

Så overvejer efter graviditeten at hoppe på p-plaster.

p -plaster ?? klister man den så på kroppen???

Anmeld

29. december 2009

engel24

MorpåSjælland skriver:

P-ring  Hurtigt at blive gravid efter stop, nem at huske fordi man får sms og så er den bare deroppe uden at man lægger mærke til den

er det som en spiral??

Anmeld

29. december 2009

Pige2009

Brugte P-piller, men de virkede ikke rigtigt, da Laura blev født  Bruger nu kondom, men overvejer spiral

Anmeld

29. december 2009

Heidi.

MorpåSjælland skriver:

P-ring  Hurtigt at blive gravid efter stop, nem at huske fordi man får sms og så er den bare deroppe uden at man lægger mærke til den

Hvad er en p-ring?? Ja måske er jeg dum, men jeg aner det ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.