p- pille, kondom, spiral osv ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.272 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. december 2009

engel24

ja, hva bruger i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Honningblomst

Hormonspiral....

Anmeld

29. december 2009

saxa

kobberspiral.. Og er super glad for det..

Anmeld

29. december 2009

lillemunk

Jeg brugte P-Piller det kom er tvillinger ud af....
Så jeg overvejer at få klemmer på mine ægstokke her når jeg har født.

Anmeld

29. december 2009

Mutti2

Tjae..... Jeg er egentligt lidt dum på det område.... Jeg bruger p-piller (som jeg er blevet gravid på 3. gange!!) Jeg har dog fået nogle der skulle være så stærke at en graviditet skulle være næsten umulig!! 

Men nu er der heller ikke så meget "action" i lagenerne herhjemme  Og dem  jeg har været sammen med har jeg alle fortalt risikoen for at det skal kunne gå galt inden selve "hyggen".

Grunden til at jeg ikke har valgt andet er rent dovenskab fra min side, og en læge der ikke gider at lytte. Ved det lyder forfærdeligt, men jeg orker bare ikke at sætte mig ind i alle de metoder der er, og jeg hader at bruge kondom!!

Knus Pernille

Anmeld

29. december 2009

Lullaby

P-ring  Hurtigt at blive gravid efter stop, nem at huske fordi man får sms og så er den bare deroppe uden at man lægger mærke til den

Anmeld

29. december 2009

A.

p-piller og haft aldrig nogen problemer

Anmeld

29. december 2009

kiroo

ingenting lige nu, men trordet bliver homonspiral.
har ikke brugt noget i 6 ½ år, kan ikke tåle p-piller, p-ring, p-stav, tør ikke kobberspiral, og mini piller virker ikke godt nok, de skal tages på samme tid hverdag. og gider godt nok ikke kondom, det bliver for dyrt, hhehe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2009

kiroo

kiroo skriver:

ingenting lige nu, men trordet bliver homonspiral.
har ikke brugt noget i 6 ½ år, kan ikke tåle p-piller, p-ring, p-stav, tør ikke kobberspiral, og mini piller virker ikke godt nok, de skal tages på samme tid hverdag. og gider godt nok ikke kondom, det bliver for dyrt, hhehe

ved ikke lige hvorfor der kom en kage med ind i indlægget...???????

Anmeld

29. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

lige nu ikke noget da jeg er gravid

men havde en spiral inden da, og var rigtig glad for den. p-piller er jeg ikke god til at tage-..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.